مونسان: کاهش 8، 6درصدی گردشگر خروجی در 4 ماه نخست 97، حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران مشکل امنیتی ندارد

به گزارش کوه سفید، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران ورودی مشکل امنیتی ندارد، گفت: در 4 ماه نخست سال از ابتدای فرودین تا تیرماه گردشگر خروجی 8/6درصد کاهش داشته است.

مونسان: کاهش 8، 6درصدی گردشگر خروجی در 4 ماه نخست 97، حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران مشکل امنیتی ندارد

علی اصغر مونسان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تعداد گردشگران خروجی در سال 97، گفت: براساس آمار مربوط به 4 ماه نخست سال از ابتدای فرودین تا تیر ماه تعداد گردشگر خروجی 8/6درصد کاهش داشته که این امر صرفه اقتصادی خوبی برای کشور ایجاد کرده است.

حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران ورودی مشکل امنیتی ندارد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای حذف مهر ویزای ایران از پاسپورت گردشگران ورودی، توضیح داد: براساس صحبت های انجام گرفته با نیروی انتظامی مسئله ای در این زمینه وجود ندارد و عزیزان وزارت خارجه نیز با این پیشنهاد همراه هستند؛ تمامی مشخصات گردشگر ورودی در کامپیوترها ثبت می شود بنابراین با عملی کردن این پیشنهاد مشکل امنیتی ایجاد نمی شود.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 64

به "مونسان: کاهش 8، 6درصدی گردشگر خروجی در 4 ماه نخست 97، حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران مشکل امنیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان: کاهش 8، 6درصدی گردشگر خروجی در 4 ماه نخست 97، حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران مشکل امنیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید