نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان داروئی آسیا در هنگ کنگ برگزار می گردد

به گزارش کوه سفید، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان داروئی آسیا در هنگ کنگ از 26 تا 28 مردادماه 1396 برگزار می گردد.

نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان داروئی آسیا در هنگ کنگ برگزار می گردد

با تور مالزی خرداد 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی گفت: در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا است، بیش از 1700 غرفه دار از بیش از 80 کشور جهان شرکت می نمایند و از نمایشگاه بیش از 400 هزار نفر متخصص دیدن می نمایند.

وی اضافه نمود: در این نمایشگاه که در مساحت بیش از 5 هکتار مربع برگزار می گردد؛ کالاهایی از قبیل نان و فرآورده های آن، نوشیدنی ها، بیسکوئیت و شیرینی جات، غذاهای منجمد، کنسروجات و فرآوری شده، غذاهای آماده و نیمه آماده، لبنیات، میوه و سبزیجات، غذاهای ارگانیک، خشکبار، آجیل، زعفران، برنج، پاستا و نودل، سس، غذاهای دریایی، چای، فرآورده های چای و چای فرآوری شده، چای بسته بندی، بیسکوئیت ها، شکر، قند، آجیل و آنچه که با چای قابل خوردن و نوشیدن باشد، داروهای گیاهی، خدمات پشتیبانی، حمل و نقل و مشاوره ارائه می گردد.

علیرضایی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.sanyarsanat.ir مراجعه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 321

به "نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان داروئی آسیا در هنگ کنگ برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان داروئی آسیا در هنگ کنگ برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید