وستهام و فولام جواز حضور در دور چهارم را کسب کردند

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: با صعود تیم های وستهام و فولام به مرحله بعد، سومین دور از رقابت های جام حذفی انگلیس پیگیری شد.

وستهام و فولام جواز حضور در دور چهارم را کسب کردند

به گزارش خبرنگاران، دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس، شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری چهار ملاقات پیگیری شد که در مهمترین آنها در نبرد دو تیم لیگ رجحان وستهام و اورتون در استادیوم آپتون پارک، دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و در ضربات پنالتی این وستهام میزبان بود که با نتیجه 9 بر 8 به رجحان رسید.

در این بازی که اورتون از دقیقه 56 آن با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه داد، انر والنسیا در دقیقه 51 و کارلتون کول در دقیقه 112 برای وستهام گلزنی کردند و کوین میرالس در دقیقه 82 و رومللو لوکاکو در دقیقه 97 برای اورتون. به این ترتیب وستهام که در بازی رفت پیروز شده بود اورتون را در استادیوم گودیسون پارک با تساوی یک بر یک متوقف کند، راهی دور چهارم شد.

در سایر بازی های شب گذشته جام حذفی انگلیس نتایج زیر رقم خورد:

بریستول سیتی 2 - دونکستر راورز صفر

بریستول در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3 بر یک برد و صعود کرد.

چسترفیلد 2 - اسکانتورپ صفر

چسترفیلد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 برد و صعود کرد.

ولورهمپتون 3 - فولام 3

ملاقات دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه مساوی شد اما فولام در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 به رجحان رسید و صعود کرد.

پرونده دور سوم جام حذفی انگلیس امشب با برگزاری سه بازی دیگر بسته می گردد که در مهمترین آنها تاتنهام از ساعت 23:30 میزبان برنلی است. در سایر بازی های بردفورد سیتی میزبان میلوال است و ایپسویچ تاون از ساوتهمپتون پذیرایی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 387

به "وستهام و فولام جواز حضور در دور چهارم را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام و فولام جواز حضور در دور چهارم را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید