ووشو قهرمانی دنیا، منصوریان سومین طلای بانوان را کسب کرد

به گزارش کوه سفید، نماینده وزن 65 کیلوگرم ساندای بانوان در فینال مسابقات جهانی با شکست نماینده ترکیه به سومین مدال طلای بانوان دست یافت.

ووشو قهرمانی دنیا، منصوریان سومین طلای بانوان را کسب کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امروز (سه شنبه) در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی دنیا در شانگ های چین، الهه منصوریان نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ساندای بانوان در فینال این رقابت ها به مصاف نماینده ترکیه رفت و با شکست این ووشوکار به سومین مدال طلای بانوان دست یافت.

وی در نخستین مبارزه آلیس کوردونیر از فرانسه را شکست داده بود، در نیمه نهایی نیز لیدا سلماح از لبنان را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

محمدعلی مجیری امروز با نمایشی خیره کننده و کسب امتیاز 9.63 بالاتر از تمامی حریفان مطرح خود ایستاد و مدال طلای این دوره از رقابت ها را برای اولین بار از آن خود کرد.

روز گذشته(دوشنبه) شهربانو منصوریان نماینده وزن 70 کیلوگرم ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست و با شکست فینالیست شد. در فینال این رقابت ها نیز نماینده برزیل را شکست داد و نخستین طلای ایران را کسب کرد.

در وزن 75 کیلوگرم مریم هاشمی نماینده ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حبا محمد از مصر را شکست داد و به فینال رسید. در ادامه هاشمی پیروز شد در فینال این رقابت ها با شکست نماینده هند مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 149

به "ووشو قهرمانی دنیا، منصوریان سومین طلای بانوان را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو قهرمانی دنیا، منصوریان سومین طلای بانوان را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید