پیروزی سخت بارسلونا به یاری تیرک دروازه و درخشش تراشتگن ، ال کلاسیکو در اوج هیجان با صدرنشینی شاگردان ژاوی

به گزارش کوه سفید، تیم بارسلونا در فاصله یک هفته مانده به ال کلاسیکو در دیداری خانگی مقابل تیم سلتاویگو به سختی پیروزی شد.

پیروزی سخت بارسلونا به یاری تیرک دروازه و درخشش تراشتگن ، ال کلاسیکو در اوج هیجان با صدرنشینی شاگردان ژاوی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم های بارسلونا و سلتاویگو از هفته هشتم رقابت های لالیگا در استادیوم نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدر با تک گل ستاره خط میانی بارسلونا به سود شاگردان ژاوی انتها پیدا کرد تا آبی واناری ها در آستانه ال کلاسیکو بالاتر از رئال مادرید صدرنشین لالیگا باشند.

  • ببینید | کورس صدرنشینی رئال مادرید با بارسلونا | پیروزی سخت شاگردان آنچلوتی مقابل ختافه با گلزنی یک مدافع

بازی شب گذشته دو نیمه کاملا متفاوت داشت در نیمه نخست شاگردان ژاوی کاملا حاکم توپ و میدان بودند تا اینکه در دقیقه 17 روی توپ ارسالی گابی، هافبک جنگنده بارسلونا، پس از دفع اشتباه مدافع سلتاویگو و تیزهوشی پدری گل اول بارسلونا به ثمر رسید تا نیمه اول با فزونی آبی واناری ها به انتها برسد.

اما در نیمه دوم شرایط کاملا برخلاف تصور شاگردان ژاوی پیش رفت و تیم سلتاویگو با یک نمایش هجومی بارسلونا را به لاک دفاعی فرو برد و شاید اگر تیرک دروازه و درخشش تراشتگن، سنگربان آلمانی آبی واناری ها نبود نتیجه در انتها چیز دیگری بود.

در نهایت بارسلونا با همان فزونی یک بر صفر این ملاقات سخت و سخت خانگی را پیروز شد تا در فاصله یک هفته مانده به ملاقات حساس با رئال مادرید هم امتیاز با کهکشانی ها و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین لالیگا گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1829

به "پیروزی سخت بارسلونا به یاری تیرک دروازه و درخشش تراشتگن ، ال کلاسیکو در اوج هیجان با صدرنشینی شاگردان ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت بارسلونا به یاری تیرک دروازه و درخشش تراشتگن ، ال کلاسیکو در اوج هیجان با صدرنشینی شاگردان ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید