دورتموند به دنبال جذب مورینیو

به گزارش کوه سفید، تیم فوتبال دورتموند درصدد است ژوزه مورینیو را جانشین لوسین فاوره کنند و با سرمربی پرتغالی اعتبار از دست رفته را احیا کند.

دورتموند به دنبال جذب مورینیو

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای روزنامه معتبر آلمانی بیلد، سران تیم فوتبال دورتموند درصدد هستند تا ژوزه مورینیو را جایگزین لوسین فاوره کنند.

عملکرد سرمربی حال حال دورتموند قابل قبول نبوده است و زردپوشان در جدول رده بندی لیگ فوتبال آلمان در رده چهارم هستند. به همین دلیل تصمیم دریافتد در صورتی که نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد فاوره را اخراج کنند.

اگر فاوره اخراج شود، گزینه اصلی تیم آلمانی برای به خدمت دریافت ژوزه مورینیو است که از زمان قطع همکاری با منچستریونایتد بدون تیم است.

دورتموند اخیرا در لیگ قهرمانان و در آخرین دیدار مغلوب اینتر شده است و باید دید نتیجه بازی این تیم مقابل شالکه و مونشنگلادباخ که بازی های دیگرش در لیگ هستند چه خواهد شد.

بیلد مدعی شده سران دورتموند می دانند سبک کاری مورینیو مناسب تیمشان نیست، اما معتقدند این مربی کاریزما و تجربه لازم برای رقابت در آلمان و اروپا و همچنین دوباره به اوج رساندنشان را دارد.

مورینیو نزدیک به یک سال است که از مربی گری به دور است و به دنبال بازگشت به دنیای مربی گری است. هرچند که او به رئال مادرید هم نسبت داده شده و گفته می شود تیم مادریدی قصد دارد در صورت اخراج کردن زیدان به دلیل نتایج ضعیف، مورینیو را به خدمت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 167

به "دورتموند به دنبال جذب مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند به دنبال جذب مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید