گلکسی A23 با دوربین بهتر و پشتیبانی از 5G عرضه می گردد

به گزارش کوه سفید، این طور که به نظر می رسد سامسونگ میخواهد به زودی از یک گوشی میان رده دیگر تحت عنوان گلکسی A23 با قابلیت های مجذوب کننده رونمایی کند.

گلکسی A23 با دوربین بهتر و پشتیبانی از 5G عرضه می گردد

سامسونگ در حال حاضر گوشی های میان رده فراوانی در بازار گوشی های هوشمند دارد و هر چند وقت یک بار هم به تعداد آن ها اضافه می نماید. بدین صورت که اکنون اگر قرار باشد یک گوشی میان رده یا مالی بخرید، با هر بودجه ای که در اختیار دارید، امکان ندارد که سامسونگ در آن محدوده قیمتی یک نماینده در بازار نداشته باشد. این طور هم که به نظر می رسد، به زودی شاهد یک گوشی میان رده دیگر هم از این شرکت خواهیم بود؛ محصولی که قرار است جانشین گلکسی A22 گردد.

سامسونگ گلکسی A22 را در سال 2021 یعنی همین سال جاری راهی بازار کرد. این گوشی به واسطه بهره مندی از قابلیت های خود در کنار قیمت بسیار مناسبی که داشت توانست خیلی زود نظر مثبت کاربران را جلب کند و به یکی از محبوب ترین میان رده های شرکت کره ای تبدیل گردد. در نتیجه این موضوع، شرکت تصمیم گرفت جانشین این محصول را هم راهی بازار کند تا بدین ترتیب این عملکرد خوب همچنان حفظ گردد.

گوشی تازهی که در رابطه با آن صحبت می کنیم، گلکسی A23 5G نام دارد و با در نظر گرفتن خبرهایی که تا به امروز پیرامون آن منتشر شده است می دانیم که در یک سری بخش ها خصوصا دوربین به نسبت نسل گذشته خود پیشرفت محسوسی خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که از وب سایت معتبر گلکسی کلابز منتشر شده است، گلکسی A23 از دوربینی با سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود بهره خواهد برد. این در حالی است که در گلکسی A22 از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می گردد. این یکی از تازهترین سنسورهای سامسونگ است که منحصرا برای گوشی هایی در همین محدوده طراحی شده و گفته می گردد کیفیت بهتری هم به نسبت سنسورهای قبلی دارد.

این طور که به نظر می رسد، در سایر بخش ها این دو گوشی نباید خیلی با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال دوربین چهارگانه، پشتیبانی از اینترنت 4G و 5G و باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی. اینکه چه پردازنده ای به عنوان قلب تپنده در گلکسی A23 فعالیت خواهد نمود هنوز تعیین نیست اما می توان تا حدودی پیش بینی کرد که در این زمینه، عملکرد این گوشی بهتر از نسل گذشته خود یعنی گلکسی A22 خواهد بود.

اینکه سامسونگ سال جاری از گلکسی A23 رونمایی کند تا حدودی بعید به نظر می رسد چون همان طور که گفته شد، گلکسی A22 اواسط همین سال در دسترس نهاده شد و اگر قرار به معرفی جانشین آن باشد، باید سال آینده این اتفاق رخ دهد. این احتمال هم وجود دارد که در رویدادهایی نظیر CES 2022 یا MWC 2022 شاهد رونمایی از این گوشی باشیم اما فعلا هیچ یک از این رویدادها به عنوان تاریخ قطعی رونمایی از گلکسی تازه در نظر گرفته نشده است.

همان طور که اشاره شد، سامسونگ طی سال های اخیر توجه ویژه ای به سری گلکسی A داشته است. از اوایل سال جاری هم با معرفی یک سری گوشی های میان رده مجذوب کننده نظیر گلکسی A52 و A72 با قابلیت های مجذوب کنندهی نظیر استاندارد IP67، دوربین تله فوتو، باتری قدرتمند و امکاناتی از این دست که پیش تر محدود به پرچم دارها بود نشان داد که از این پس توجه ویژه ای به این بخش خواهد داشت. حتی گفته می گردد گلکسی A73 به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در صورت تحقق یافتن، واقعا پیشرفت بزرگی به شمار میرود. اگرچه شرکت کره ای همچنان بیشتر عایدی خود را از فروش پرچم دار به دست می آورد اما خوشحالیم که بالاخره تمرکز این شرکت روی گوشی های میان رده منعطف شده چون به نظر می رسد این بخش سوددهی بیشتری در طول زمان داشته باشد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1618

به "گلکسی A23 با دوربین بهتر و پشتیبانی از 5G عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A23 با دوربین بهتر و پشتیبانی از 5G عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید