یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت، بی کیفیت ترین خودرو یک چینی 600 میلیونی

به گزارش کوه سفید، در بین تمام خودروهای تازه تولیدی از سوی ایران خودرو و سایپا و هم مونتاژی های وارداتی تنها یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت. بی کیفیت ترین خودرو یک چینی 600 میلیونی است.

یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت، بی کیفیت ترین خودرو یک چینی 600 میلیونی

خبرنگاران - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود: بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی صورت گرفته در تیرماه 1400، سه خودرو شامل یک خودروی سبک و 2 خودروی سنگین پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در تیر 1400 به وسیله اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

برپایه این گزارش، در تیرماه 1400 در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی 2، وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دوکابین تیپ 3 از فراوریات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن رو پیروز به کسب سه ستاره کیفی شدند.

بعلاوه وانت های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

دنا پلاس توربوشارژ

فراوری یک خودروی سبک با 5 ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو7 فراوری شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی کسب کرد.

بعلاوه در لیست قیمتی 2، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC-S5 و JAC-S3 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره ای شدند. SWM G01 شرکت سیف خودرو، تیگو 5 و آریزو 5 توربو مدیران خودرو هم سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی، MVM X33S مدیران خودرو هم دو ستاره کسب کرد. این خودرو با قیمت حدود 600 میلیون تومان، بی کیفیت ترین خودرو در این آنالیز است.

در لیست قیمتی سه هم برلیانس H330 اتوماتیک پارس خودرو سه ستاره کیفی کسب کرد.

فراوری 6 خودرو سواری با 4 ستاره کیفی در تیر 1400

بر اساس این گزارش، در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو پنج ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو 207، پژو 207 اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو 207 اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو هم هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی راناپلاس، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو، سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه هم سه ستاره ای شد.

در این لیست، سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان ، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو پارس ایران خودرو فارس همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

بعلاوه پژو 405 ایران خودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا هم سه ستاره کیفی کسب کردند.

در سطح قیمتی پنج هم کوییک سایپا چهار ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا 2 شرکت سایپا و بعلاوه ساینای پارس خودرو پیروز به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن هم سه ستاره دریافت کردند.

ساینا پلاس و تیبا پلاس شرکت سایپا سیتروئن و ساینا S7 پارس خودرو هم پیروز به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

فراوری 2 خودروی سنگین با 5 ستاره کامل کیفی در تیرماه

برپایه این گزارش، در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو 85NMR و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

بعلاوه کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل هم چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون هم کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل هم سه ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش کشنده ، خودروی کشنده FAWJ6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون AUMAN H4 ایران خودرودیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C7 متعلق به شرکت پیلسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT490 دیما دیزل هم هار ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس، مینی بوس پگاسوز سحر شرکت بهمن دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل هم سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری هم اتوبوس شهری ATROS فراوری شرکت ایران خودرو دیزل چهار4 ستاره کیفی را به دست آورد.

منبع: بیت ران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1455

به "یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت، بی کیفیت ترین خودرو یک چینی 600 میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت، بی کیفیت ترین خودرو یک چینی 600 میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید