یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب آفتاب در کنیا تا طلوع آن در ژاپن

به گزارش کوه سفید، در عکس های روز هفته گذشته نشنال جئوگرافی، تصاویر امیدبخش بازی بچه ها در غروب آفتاب، بهترین رفیق یک مرد و شهری مرتفع بر فراز ابرها را مشاهده می کنید.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب آفتاب در کنیا تا طلوع آن در ژاپن

در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی از شنبه تا جمعه عکس های ساده اما زیبایی از بازی بچه ها در غروب آفتاب، شهری در بالای ابرها، یک سوسمار مرده، طلوع آفتاب در کوه فوجی و پرواز فلامینگوهای کوچک در دریاچه بوگوریا، منتشر کرده است. در میان این عکس ها، عکسی هیجان انگیز از یک مرد بندباز در بالای موج های دره شهر نازاره به چشم می خورد.

فوتبال در غروب آفتاب

در کنیا، بچه ها از بازی فوتبال در غروب خورشید لذت می برند. عکاس این تصویر Nafets N، این عکس را در اولین سفر خود به کنیا در سال 2014 گرفته است و می گوید:

من واقعا از بازی فوتبال با بچه های محلی لذت می برم.

بر فراز ابرها

در جنوب فرانسه شهری به نام Cordes-sur-Ciel به معنای طنابی در آسمان وجود دارد. این شهر بر فراز ابرها واقع شده است و حدود 1000 نفر در این منطقه زندگی می کنند، قدمت این شهر به سال 1222 برمی گردد.

سوسمار مرده اما زنده

گرما و خشکی هوا در بیابان باعث شده این سوسمار مرده پس از مدت ها به همان حالت ماند. عکاس این تصویر Yair Dvir می گوید:

هنگامی که به چشمان آن نگاه می کردم، احساس می کردم که هنوز زنده است. صرف نظر از اینکه من به کجا نگاه می کردم، چشمان او به چشمان من نگاه می کرد.

بهترین دوست این مرد

Kirill Dubkov یک قهرمان سابق بدن سازی است که در مینسک بلاروس زندگی می کند. در حال حاضر انرژی خود را روی تولید سگ های مالاموت آلاسکایی گذاشته است. او می گوید:

همانند رفتن او به باشگاه، پرورش این سگ ها برای من لذت بخش است.

عکاس این تصویر Anton Dotsenko می گوید:

این ها منبع شادی و لذت هستند.

به پایین نگاه نکنید

در شهر نازاره پرتغال که به دلیل موج های سهمگینش معروف شده، یک مرد در حال بندبازی است و موج ها در اطراف او بالا و پایین می شوند. این موج های سهمگین تنها به دلیل عمق زیاد زیردریایی در این ساحل است.

پرواز فلامینگوها

دریاچه بوگوریا در کنیا، یک دریاچه قلیایی کم عمق است و بزرگ ترین جمعیت فلامینگوهای کوچک در دنیا به این مکان می آیند. غذای فلامینگوها عمدتا شامل یک جلبک است که تنها در دریاچه های قلیایی بالا رشد می کند.

صبح بخیر قله

طلوع آفتاب قبل از رسیدن به شهر فوجی شیدا در ژاپن به کوه فوجی می رسد. این کوه، بلندترین قله ژاپن (12389 فوت ارتفاع دارد) است و دارای یک آتش فشان فعال است که آخرین فوران آن به 300 سال پیش برمی گردد.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1664

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب آفتاب در کنیا تا طلوع آن در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب آفتاب در کنیا تا طلوع آن در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید