یک پنالتی ایران در نیمه اول ملاقات با هنگ کنگ گم شد

به گزارش کوه سفید، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که در نیمه نخست ملاقات ایران مقابل هنگ کنگ، یک پنالتی باید به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ اعلام می شد.

یک پنالتی ایران در نیمه اول ملاقات با هنگ کنگ گم شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ عصر امروز (پنجشنبه)، در گروه C مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که ایران با رجحان یک بر صفر در خاتمه نیمه نخست به رختکن رفت.

در این نیمه، چهار صحنه مشکوک رخ داد که بازیکنان ایران اعتقاد به پنالتی داشتند.

سعید مظفری زاده کارشناس داوری در مورد این صحنه ها به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در صحنه نخست که توپ به دست مدافع هنگ کنگ برخورد کرد، داور نباید خطای هند اعلام می کرد، اما در ادامه توپ به طارمی رسید که مدافع هنگ کنگ روی او مرتکب خطا شد و پنالتی رخ داد. صحنه مشکوکی هم روی سردار آزمون رخ داد که تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی درست بود.

وی در مورد سایر اتفاقات مسابقه بیان کرد: در دقیقه 37 هم توپ، خارج از محوطه جریمه به دست مدافع هنگ کنگ برخورد کرد و پنالتی در کار نبود. در دقیقه 38 هم طارمی برخوردی با بازیکنان هنگ کنگ داشت که نباید خطا اعلام می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1347

به "یک پنالتی ایران در نیمه اول ملاقات با هنگ کنگ گم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پنالتی ایران در نیمه اول ملاقات با هنگ کنگ گم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید