4 جاذبه گردشگری جهان که باید از نزدیک ببینید!

به گزارش کوه سفید، مراکز تفریحی و دیدنی در سراسر دنیا بیشمار است و ما امروز قصد داریم تا چند نمونه از آنها را به شما معرفی کنیم.

4 جاذبه گردشگری جهان که باید از نزدیک ببینید!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید

برای تماشای جاذبه های گردشگری دنیا و جذابیت های طبیعت باید اهل سفر باشید. مسافرت علاوه بر تقویت تمام خصلت های خوب انسانی باعث می گردد که نگاه تازه تر و متفاوت تری نسبت به دنیا و دنیای اطراف مان داشته باشیم.

پارک هیتاچی ژاپن

پارک هیتاچی ژاپن یکی از مراکز دیدنی توکیو و تکه ای از بهشت در روی زمین است. این پارک مملو از میلیون ها گل و گیاه بوده و در تمام ایام سال سرسبز است. همین مورد باعث می گردد که سالانه تعداد بیشماری از گردشگران برای دیدن این پارک زیبا و بی نظیر وارد این کشور شوند.

پارک هیتاچی را می توان به پارک رنگین کمان نیز تشبیه کرد، زیرا تنوع گیاهی این پارک 19 هکتاری باعث شده که در تمام ایام سال با توجه به تغییر فصل، گل ها تغییر رنگ داده و تپه ای که در تابستان به رنگ سبز بوده در فصل سرما به بوته هایی قرمز رنگ تبدیل گردد.

جنگل سیاه آلمان

شاید در ابتدا با شنیدن این نام، جنگلی مخوف و ترسناک در ذهن ما پدیدار گردد. جنگلی که در آن جز سایه ی ترس چیز دیگری وجود ندارد. اما کافی است که در این جنگل قدم بگذارید، زیرا به محض ورود با پهنه ای سرسبز و زیبا روبرو خواهید شد که چشم هر بیننده ای را به سوی خدا می کشاند. تراکم انبوه درختان و بوته های سبز رونده در این جنگل خود نمایی می نماید.

روستای صخره ای کاپادوکیه

روستای صخره ای کاپادوکیه نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دنیا بوده و جزو سه روستای صخره ای دنیا است. نمونه دیگری از این روستاهای سنگی در آمریکا و ایران وجود دارد. در ایران روستای صخره ای کندوان در استان آذربایجان شرقی واقع شده او بسیار دیدنی است.

روستای صخره ای کاپادوکیه با زیبایی غیر قابل وصف خود هم اکنون به عنوان یک جاذبه ی گردشگری به طور متوسط سالانه میزبان میلیون ها بازدید کننده است.

علاوه بر زیبایی طبیعی این منطقه روستای کاپادوکیه امکانات دیگری نیز دارد که از جمله ی مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

*اسب سواری

* اتومبیلرانی با خودرو های کورسی

* بالن سواری در محوطه گردشگری

* هتل غار

مزارع اسطوخودوس

مزارع خوش رنگ و زیبای اسطوخودوس کشورهای فرانسه و انگلستان نیز یکی دیگر از مراکز دیدنی دنیا محسوب می شوند.

این مزارعِ پهناور، علاوه بر زیبایی خیره کننده، خواص دارویی نیز دارند و به همین سبب در اغلب کشورهایی که محیط و شرایط مناسب برای کشت این گیاه وجود داشته باشد، کاشته می شوند.

با صفحه گوناگون خبرنگاران، جامع ترین مجله ملکی ایران، همراه باشید.

با صفحه گوناگون خبرنگاران، جامع ترین مجله ملکی ایران، همراه باشید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 290

به "4 جاذبه گردشگری جهان که باید از نزدیک ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه گردشگری جهان که باید از نزدیک ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید