65 بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است

به گزارش کوه سفید، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 65 بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است.

65 بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است

ولی جهانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه نمود: حفاظت و احیای بناهای ارزشمند و بافت های تاریخی از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا این اداره کل در راستای حفظ ظرفیت های ارزشمند موجود در بافت های تاریخی استان، اقدام به تهیه و تنظیم بسته های سرمایه گذاری یاد شده کرده است.

وی گفت: بسته های یاد شده به منظور تسهیل در فرایند سرمایه گذاری بر روی ابنیه و محوطه های تاریخی بطور جدی و دقیق مورد آنالیز نهاده شده و تدوین شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: از آنجاییکه در این بسته ها مستندات، مدارک تاریخی، گزارشات معماری و مطالعات فرهنگی آثار ارزشمند استان به دقت مورد ملاحظات کارشناسی نهاده شد، بنابراین انتظار می رود امر سرمایه گذاری به راحتی و سهولت میسر گردد.

جهانی گفت: صدور فرصت های سرمایه گذاری بر روی آثار ارزشمند استان با انتخاب سرمایه گذار به وسیله مراجع قانونی و بعلاوه واگذاری عناصر ارزشمند در بافت های تاریخی، امکان پذیر است.

وی تاکید نمود: اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان بسترسازی مناسب به منظور سرمایه گذاری در بافت های تاریخی را با تهیه بسته های سرمایه گذاری و معرفی بافتهای تاریخی شروع کرده که اسناد و مدارک بسته ها بزودی به وسیله پرتال اداره کل در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1728

به "65 بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید