8 مسابقه ای که به دلایل غیرعادی به تعویق افتادند

به گزارش کوه سفید، در تاریخ فوتبال به ندرت پیش می آید که رقابت های مهم لغو شوند، مگر علت محکمی برای آن وجود داشته باشد.

8 مسابقه ای که به دلایل غیرعادی به تعویق افتادند

به گزارش خبرنگاران به نقل از fourfourtwo، چیز های بسیار کمی وجود دارند که واقعا می توانند یک مسابقه فوتبال را لغو نمایند.

1. کسوف سال 1999

خورشید گرفتگی از جمله رویداد هایی است که شاید سالی یک یا دو بار رخ بدهد و گاهی حتی رخ نمی دهد. پلیس دوون در سال 1999 بازی خود را در دور اول جام اتحادیه مقابل پورتسموث لغو کرد، زیرا آن ها انتظار هجوم گردشگران را داشتند. بازی دوباره ترتیب داده شده و در نهایت با نتیجه صفر-صفر به سرانجام رسید، بنابراین اصلا ارزش بازی در وهله اول را نداشت. این بازی به علت خورشیدگرفتگی لغو شد.

2. ترس از بمب اولدترافورد

در سال 2016، در آخرین بازی فصل، تیم اسکای اسپورت پوشش پیش از بازی خود را از پارکینگ اولدترافورد پخش کرد؛ اما نه به علت بعضی ابتکارات تلویزیونی برای جذب کارشناسان. با ممانعت از ورود طرفداران به داخل زمین منچستریونایتد، اخباری مبنی بر جا گذاشتن بسته ای در سرویس بهداشتی ورزشگاه اعلام شد. این مسابقه بلافاصله با تخلیه خدمه Sky Sports به همراه طرفداران لغو شد. علی رغم لغو بازی، تماشای چند ده طرفدار بورنموث، به تنهایی در اولدترافورد که شعار می دادند زمین تو برای تو خیلی بزرگ است، چشم انداز ای را برای دوربین های تلویزیونی ایجاد کرد.

این اولین بار در 24 سال گذشته بود که یک مسابقه در لیگ برتر انگلیس به دلایل امنیتی به تعویق افتاد. در ابتدا تصور می شد بسته مورد نظر یک دستگاه انفجاری واقعی باشد اما بعد تعیین شد بمب نیست.

3. بحران تیرک دروازه تاینموث

یک مسابقه شبه جزیره جنوب غربی در بخش شرق بین تیگنموث و کردیتون یونایتد قرار بود در آگوست 2018 برگزار گردد، اما باید سه روز دیگر به تعویق می افتاد، زیرا تعیین شد که تیرک های دروازه تازه نخواهند رسید.

از آن جایی که طرفین فقط به استفاده از جامپر ها راضی نبودند، این دستگاه به حالت اول بازگردانده شد، زیرا Crediton نیز نمی توانست میزبانی کند. در تاریخ مورد بحث، مراسمی در محل خانه آن ها رخ داد. این حادثه از زمان دوون تکرار نشده است.

4. همزمانی با نمایش پنیر فروم

شاید در اصلی ترین حرکت انگلیسی از یک باشگاه فوتبال تا به امروز (جدای از هر گونه تعویض) شان دایچ - فروم تاون یک بازی سال 2015 را مقابل چیپنهام تاون لغو کرد تا با نمایش پنیر فروم تضاد نداشته باشد. جشن سالانه لبنیات به طور منظم ده ها هزار بازدید نماینده را به خود جذب می نماید. در این مناسبت، قابل درک است که نمایش پنیر در اولویت نهاده شد.

5. آنفلوانزا میدلزبرو

در حالی که معروف ترین مورد شیوع بیماری در تیم های لیگ برتر، ویروسی است که تعدادی از بازیکنان تیم اصلی تاتنهام را در سال 2006 گرفتار کرد، اسپرز در آخرین بازی لیگ خود مقابل وستهام بازنده شد.

24 ساعت قبل از بازی با بلکبرن روورز، بورو ادعا کرد که یک موج آنفلوانزا باعث شد تا برایان رابسون، سرمربی تیم، 16 بازیکن مناسب برای بازی را نداشته باشد. تیسایدر ها به علت این حادثه 50 هزار پوند جریمه شدند و سه امتیاز دریافت کردند.

7. تیمی در تالین

در سال 1996، اسکاتلند قرار بود در یک درگیری بزرگ به مصاف استونی برود.

شب قبل از بازی، اسکاتلند در ورزشگاه Kadrioru تمرین کرد که به علت نبود نور کافی به فیفا اعتراض کردند که با همدردی فیفا روبرو شدند و بازی را از ساعت 6:45 بعدازظهر به ساعت 3 بعدازظهر رساندند.

استونی ناراضی بود، به ویژه با توجه به از دست دادن احتمالی عایدی تلویزیونی تا حد زیادی انتظار می رفت که تیم به نشانه اعتراض دیر به میدان برود. فیفا به جای اعطای پیروزی 3 بر صفر به اسکاتلند ها دستور داد که این مسابقه در ورزشگاه لوئیس دوم در موناکو برگزار گردد.

مارت پوم، دروازه بان استونی در بازی برگشت، استعدادیاب های دربی کانتی را تحت تاثیر قرار داد و بعدها با رامز قرارداد امضا کرد، در حالی که یان فرگوسن، هافبک اسکاتلندی در هنگام خروج از زمین در حال فحاشی به طرفداران بود.

8. مسابقه نمایشگاهی Les Vauxbeletes

سال گذشته، یادداشتی یافت شد که جزئیات مسابقه بین Les Vauxbelet Old Boys گورنزی برابر تیمی به نام Continental XI، مربوط به سال 1943 را نشان می داد.

گورنزی در طول جنگ جهانی دوم به وسیله نازی ها اشغال شد. قاره XI از کارگران اجباری و اسیران جنگی تشکیل شده بود، در حالی که VOB متشکل از افراد محلی بود. اما این مسابقه در ساعت 11 لغو شد، زیرا نازی ها نگران بودند که اسیران جنگی از بازی به عنوان بهانه ای برای فرار استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1714

به "8 مسابقه ای که به دلایل غیرعادی به تعویق افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مسابقه ای که به دلایل غیرعادی به تعویق افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید