آمریکا در انتظار برخورد روسیه با مجرمان سایبری است

به گزارش کوه سفید، یک مقام ارشد حوزه امنیت ملی آمریکا گفت، کشورش یک سری داده های تعیین در زمینه جرایم سایبری را با روسیه به اشتراک گذاشته و منتظر اقدام مسکو است.

آمریکا در انتظار برخورد روسیه با مجرمان سایبری است

به گزارش خبرنگاران، آن نویبرگر، معاون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در امور سایبری و تکنولوژی های نوظهور در یک نشست با خبرنگاران خارجی خطاب به خبرنگار خبرگزاری تاس گفت، آمریکا اطلاعات معین را در خصوص باندهای فعال در حوزه باج افزارها که به گفته واشنگتن در خاک روسیه فعالیت می نمایند به مسکو داده است و اکنون انتظار اقدامات بیشتر مسکو در این خصوص را دارد.

این مقام کاخ سفید مطرح نمود: ما اطلاعات در خصوص فعالیتهای مجرمانه در زمینه باج افزارها که از سمت خاک روسیه اجرا می شوند را با این کشور به اشتراک گذاشتیم و آنها متعهد به برخورد علیه آن شده اند.

او اضافه نمود که آمریکا در پی به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با مسکو چشم انتظار پیشرفت در کوتاه مدت در برخوردها است. او در این خصوص به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

روز سه شنبه یک نماینده رده بالای دولت آمریکا گفت، روسیه تا به امروز بعضی گامها را در پاسخ به سیگنالهای آمریکا درباره باندهای فعال در حوزه باج افزارها که بر اساس ادعاها از خاکش فعالیت دارند اتخاذ نموده و آمریکا انتظار دارد این فرآیند ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1534

به "آمریکا در انتظار برخورد روسیه با مجرمان سایبری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در انتظار برخورد روسیه با مجرمان سایبری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید