طراحی ویلای مدرن: اتمام کف سازی بخشی از بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی گلابر

به گزارش کوه سفید، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اتمام کف سازی بخشی از بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی گلابر صورت گرفت.

طراحی ویلای مدرن: اتمام کف سازی بخشی از بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی گلابر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدرضا محمدپور گفت: بافت روستای تاریخی گلابر یکی از بافت های متراکم و دست نخورده از دوران گذشته است که چندین بنای ثبتی و غیرثبتی ارزشمند را درون خود جای داده است که کف سازی در روستای تاریخی گلابر به عنوان یکی از عوامل مهم افزایش کیفیت معابر، راهنمایی عابران پیاده، راهنمایی آب های سطحی، ارتقای ایمنی راستا و در نهایت افزایش کیفیت محیط بشمار می رود.

معاون میراث فرهنگی استان زنجان روستای تاریخی گلابر با داشتن قابلیت ها و توانایی های بالا در جذب جهانگرد، شرایط مناسبی برای بهره برداری و توسعه زیرساخت های جهانگردی در منطقه ها مختلف دارد، اضافه نمود: کمیت و کیفیت زیرساخت ها در افزایش فعالیت های جهانگردی بویژه در جذب جهانگرد مؤثر است.

او گفت: روستای تاریخی گلابر این شهرستان دارای ظرفیت مناسبی برای طبیعت گردی است که با مصالح همگن براساس ضوابط ساخت و ساز در بافت تاریخی بازسازی و کف سازی مجدد شد. عملیات بازسازی شامل ازاره چینی آجری، اندود کاهگل و کف سازی است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1780

به "طراحی ویلای مدرن: اتمام کف سازی بخشی از بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی گلابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن: اتمام کف سازی بخشی از بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی گلابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید