احتمال تعویق بازی های آسیایی رد شد

به گزارش کوه سفید، رییس شورای المپیک مالزی، خبرها درباره احتمال تعویق بازی های آسیایی 2022 چین را رد کرد و گفت که این رویداد در زمان خود برگزار می گردد.

احتمال تعویق بازی های آسیایی رد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازی های آسیایی 2022 قرار است به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار گردد. در فاصله کوتاه به جای مانده تا شروع این رقابت ها، شهر شانگهای با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا درگیر است و 25 میلیون نفر ساکن این شهر در قرنطینه به سفر می برند. این شرایط باعث شده که برآورد ها درباره احتمال تعویق مسابقات به مدت یک سال مطرح گردد.

پنجشنبه هفته گذشته یکی از مسوولین شورای المپیک آسیا که نخواست نامش فاش گردد گفته بود که هنوز تصمیمی گرفته نشده ولی احتمال لغو مسابقات وجود دارد.

با این وجود نورزا زکریا رییس شورای المپیک مالزی در گفت وگو با فرانس 24 این موضوع را رد کرد. وی اظهار کرد: بازی های آسیایی 2022 هانگژو برگزار می گردد. مسائل مربوطه را با شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری مسابقات آنالیز نموده ایم.

در شروع همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از مسابقات ورزشی در چین لغو شده و المپیک زمستانی هم با تدابیر شدیدی برای کنترل ویروس کرونا برگزار گردید. پس از سرانجام مسابقات هم تعداد مبتلایان در این کشور افزایش زیادی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1745

به "احتمال تعویق بازی های آسیایی رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق بازی های آسیایی رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید