استقلال به الهلال رسید، تراکتور حریف النصر شد، پرسپولیس در دربی نیابتی!

به گزارش کوه سفید، برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب پس از انتها دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات معین شد.

استقلال به الهلال رسید، تراکتور حریف النصر شد، پرسپولیس در دربی نیابتی!

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت a5 در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، با انتها دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در پنج گروه این مسابقات، هشت تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را شناختند.

با توجه به نتایجی که در هفته انتهای از مرحله گروهی رقم خورد، سه تیم ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی حضور خواهند داشت که باید 13 و 14 سپتامبر (22 و 23 شهریور) به مصاف رقبای خود بروند.

طبق جدولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر نموده، پرسپولیس و تراکتور میهمان خواهند بود و استقلال میزبان. تیم های صدرنشین میزبان هستند اما چون هم پرسپولیس و هم استقلال تاجیکستان صدرنشین بودند، طبق اعلام قبلی AFC صدرنشین گروه A یعنی کنند تاجیکستان میزبان خواهد بود.

بدین ترتیب برنامه مسابقات این مرحله در منطقه غرب به توضیح زیر است با ذکر این نکته که نام تیم میزبان ابتدا آمده است:

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران

استقلال ایران - الهلال عربستان

النصر عربستان - تراکتور ایران

شارجه امارات - الوحده امارات

در حالی که بسیاری از طرفداران استقلال و پرسپولیس منتظر برگزاری دربی در این مرحله بودند، اما حداقل در این مرحله شاهد رویارویی آسیایی استقلال و پرسپولیس نخواهیم بود. البته پرسپولیس باید به مصاف استقلال تاجیکستان، تیمی همنام رقیب سنتی پرسپولیسی ها اما سرخپوش!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1299

به "استقلال به الهلال رسید، تراکتور حریف النصر شد، پرسپولیس در دربی نیابتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به الهلال رسید، تراکتور حریف النصر شد، پرسپولیس در دربی نیابتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید