تور ارزان برزیل: اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی

به گزارش کوه سفید، مدیر تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی برای اولین بار به مسابقات جهانی ابوظبی در آبان ماه اطلاع داد.

تور ارزان برزیل: اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

یاشار میردامادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات دنیای جوجیتسو برزیلی از 24 آبان در ابوظبی امارات برگزار می گردد و تا 28 آبان ادامه خواهد داشت که تیم ایران برای نخستین بار مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در این مسابقات دریافت نموده است.

وی گفت: برای شناسایی نفرات برتر این رشته هفته گذشته انتخابی تیم ملی برگزار کردیم که اولین اردوی آمادگی این رشته از 17 مهر با حضور 23 نفر در بخش مردان شروع خواهد شد، در بخش زنان هم در صورت اعزام و با صلاحدید کادر فنی 3 نفر به اردوی آمادگی دعوت می گردد که در نهایت 15 نفر مرد و 3 نفر زن در صورت تایید کادر فنی به مسابقات دنیای جوجیتسو برزیلی اعزام خواهند شد.

میردامادی هم چنین درباره شرایط دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: برای اعزام ورزشکاران به این دو تورنمنت منتظر تصمیم فدراسیون دنیای هستیم تا ببینیم مسابقات طبق زمانبدی اعلام شده از سوی فدراسیون دنیای در آبان ماه (سامبو) و آذر (پنچاک سیلات) برگزار می گردد یا خیر؟

وی افزود: حتی اگر مسابقات قهرمانی دنیا سامبو و پنچاک سیلات نیر برگزار نگردد، اردوی تیم های ملی این دو رشته برای شرکت در بازی های آسیایی داخل سالن (ایندورگیمز) که اواخر اسفند امسال در تایلند برگزار می گردد، از اواسط آذر تشکیل خواهد شد.

مدیر تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در انتها پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا وجود دارد یا خیر؟ گفت: چون ورزشکاران به طور مرتب به وسیله کادر فنی به صورت غیرمتمرکز رصد می شوند مسئله ای وجود ندارد و آماده شرکت در مسابقات دنیای هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1482

به "تور ارزان برزیل: اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید