انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه

به گزارش کوه سفید، به نظر می رسد که شکیرا صفحه جدایی با جرارد پیکه را ورق زده و با مرد مرموزی در سواحل اسپانیا دیده شده است.

انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه

رسانه های مختلف اسپانیایی گزارش می دهند که این خواننده کلمبیایی از سه شنبه گذشته در تعطیلات به سر می برده و به همراه دو پسرش ساشا و میلان از آفتاب، شن و دریا لذت می برد، و حتی به موج سواری هم رفته است؛ و درست همان جا بود که مرد مرموز ظاهر شد و پاپاراتزی ها پیروز شدند شکیرا را در حال تمرین موج سواری به تصویر بکشند.

اگرچه این عکس ها سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا نموده اند، بعضی مدعی هستند که مرد مرموز در واقع معلم موج سواری شکیرا است و به او آموزش می دهد. آنچه معین است این است که خواننده کلمبیایی سعی دارد از ضربه سنگینی که با جدایی از پدر دو فرزندش متحمل شد، بگذرد.

مطبوعات اسپانیایی فاش نموده اند که ممکن است شکیرا در چند روز آینده اسپانیا را به همراه دو فرزندش ترک نموده و به میامی و عمارت مجللش برود و زندگی جدیدی را در آنجا شروع کند. خانه مجلل شکیرا در آمریکا 2000 مترمربع وسعت دارد، دوطبقه است و دارای شش اتاق خواب، هفت حمام مجهز، یک سالن بدنسازی و یک اتاق بازی است. عمارت در منطقه نورت بِی درایو واقع شده، جایی که افراد مشهوری مانند ریکی مارتین، مت دیمون و جنیفر لوپز هم در آنجا خانه دارند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1779

به "انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید