بازسازی منزل: بازسازی بزرگ بازی های Crazy Taxi و Jet Set Radio در دست ساخت است

به گزارش کوه سفید، به تازگی کمپانی سگا درباره پروژه نو و مشهور خود یعنی Super Game توضیحاتی ارائه داده است؛ پروژه ای که از بازی های چند پلتفرمی AAA تشکیل می گردد. این بازی ها علاوه بر اینکه روی آنریل انجین 5 توسعه داده می شوند، با تأکید بر آنلاین بودن و عرضه در دنیا به صورت هم زمان منتشر خواهند شد. حال طبق گزارشی نو، به نظر می رسد که ساخت نسخه های بازسازی شده و نو از سری بازی های Crazy Taxi و Jet Set Radio با بودجه کلان، بخشی از این پروژه است.

بازسازی منزل: بازسازی بزرگ بازی های Crazy Taxi و Jet Set Radio در دست ساخت است

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در واقع گفته شده که نسخه تازه Crazy Taxi بیش از یک سال است که در دست توسعه قرار گرفته است و سگا مایل است تا دو یا سه سال بعد آن را عرضه کند. از طرفی منابع خاطر نشان نموده اند که هم این بازی و هم نسخه تازه Jet Set Radio هنوز در مراحل اولیه فراوری هستند و هر زمانی ممکن است فرایند ساخت آن ها متوقف گردد. در این رابطه یکی از سخنگویان سگا اعلام نموده که این شرکت در حال حاضر هیچ نظری درباره این بازی ها نمی تواند ارائه دهد.

جالب اینجاست که گویا هر دو بازی در پی مدلی به سبک بازی فورتنایت برای درآمدزایی و تقویت جوامع آنلاین خود خواهند بود. یک اثر رایگان که در همه پلتفرم ها در دسترس و میزبان مسابقات چند نفره بزرگ است. بعلاوه شامل بخش های اضافی مانند وسایل نقلیه، ساخت وساز و رویدادهای اجتماعی در کنار مبارزات معمولی و تشویق بازیکنان به خرید آیتم های درون بازی است. اگرچه وجود ان اف تی ها در هیچکدام از این دو اثر ذکر نشده اما ماسایوشی کیکوچی، تهیه کننده سگا، قبلا در مصاحبه ای بیان نموده بود:

Crazy Taxi مجموعه ای در سبک مسابقه ای است که به وسیله تیم Hitmaker ساخته و به وسیله سگا منتشر شده است. اولین بازی این سری در سال 1999 روی دستگاه های آرکید منتشر شد و به قدری پیروز بود که کمپانی سازنده در سال 2000، نسخه آرکید آن را روی کنسول دریم کست عرضه کند. از طرفی Jet Set Radio یک بازی اکشن است که در سال 2000 به وسیله استودیوی Smilebit توسعه یافت و به وسیله سگا برای دریم کست منتشر شده است. بازیکن کنترل عضوی از یک باند جوان را بر عهده دارد که در توکیو با اسکیت های خود در پی چالش کشیدن باندهای رقیب و فرار از مأموران هستند. هر دو سری گفته شده با اینکه مجذوب کننده بودند اما هیچ وقت به پیروزیت بالایی ذر زمینه تجاری دست پیدا نکردند.

در هر صورت این گزارش ها همچنان به صورت رسمی تأیید نشده اند و اگر این بازی ها در دست توسعه باشند، احتمالا به این زودی ها شاهد عرضه آن ها نخواهیم بود.

منبع: Bloomberg

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1753

به "بازسازی منزل: بازسازی بزرگ بازی های Crazy Taxi و Jet Set Radio در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی بزرگ بازی های Crazy Taxi و Jet Set Radio در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید