بازی موبایل هیولاکشی ویچر از دسترس خارج می گردد

به گزارش کوه سفید، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی اعلام نموده که بازی موبایلی The Witcher: Monster Slayer را در سال آینده از دسترس خارج خواهد نمود.

بازی موبایل هیولاکشی ویچر از دسترس خارج می گردد

برنامه ریزی برای انتها دادن به پشتیبانی از این بازی پس از اینکه شرکت سازنده در ماه اکتبر بیان کرد که بر کار و تجارت اصلی خود یعنی توسعه بازی برای رایانه های شخصی و کنسول ها تمرکز خواهد نمود، تایید شد و به نظر می رسد که پروژه های موبایلی قرار است با همکاری استودیوهای خارجی انجام گردد. لازم به ذکر است که The Witcher: Monster Slayer در جولای 2021 برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی نقش آفرینی رایگان مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده است.

این بازی در تاریخ 31 ژانویه 2023 (11 بهمن 1401) از گوگل پلی و اپ استور حذف خواهد شد و در 30 ژوئن سال آینده (9 تیر 1402) دسترسی به بازی برای همه بازیکنان به نوعی غیرفعال خواهد شد. انتظار می رود که توسعه دهنده بازی، یعنی استودیوی داخلی Spokko در تیم و شرکت های بزرگ تری قرار گیرد تا پروژه های دیگری را انجام دهد.

در ماه اکتبر، سی دی پراجکت رد برنامه خود را برای آینده ای نزدیک، از جمله دنباله سایبرپانک 2077، سه گانه ای تازهی از سری ویچر به همراه اسپین آف هایی از آن و یک آی پی تازه آشکار کرد. در این میان گفته شده که پشتیبانی از بازی Gwent: The Witcher Card Game به عنوان اثر رایگانی که به طور رسمی در سال 2018 منتشر شد، نیز سال آینده به انتها می رسد. البته سی دی پراجکت رد قرار نیست که آن را از دسترس خارج کند.

در نهایت طبق آمار منتشر شده از فروشگاه گوگل پلی، بازی The Witcher: Monster Slayer در 17 ماه اول انتشار خود بین یک تا پنج میلیون بار دانلود شده است و در حال حاضر بر اساس بیش از 73000 نقد، امتیاز 2.9 ستاره را کسب نموده است. متاسفانه اپ استور اپل دیگر آمار دانلود را ارائه نمی کند، اما این واقعیت که نسخه iOS بازی تنها ده ها نقد از کاربران دریافت نموده، نشان می دهد که بازی در جامعه بازیکنان آیفون چندان محبوبیتی نداشته است.

منبع: VGC

گردنبند مدل گرگ THE WITCHER

152,000 تومان

مشاهده و خرید

کتاب The Witcher اثر Andrzej Sapkowski انتشارات جنگل 8 جلدی

729,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1857

به "بازی موبایل هیولاکشی ویچر از دسترس خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل هیولاکشی ویچر از دسترس خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید