پرونده ویژه: 10 اپلیکیشنی که باید روی هر گوشی موبایل نصب باشد

به گزارش کوه سفید، تا حالا به این موضوع فکر کردید که اینترنت وای فای و اینترنت موبایل را با هم ترکیب و یک اتصال اینترنت با سرعت بیشتر داشته باشید؟

پرونده ویژه: 10 اپلیکیشنی که باید روی هر گوشی موبایل نصب باشد

یا به این موضوع فکر کردید که کدام نقطه خانه شما آنتن دهی بهتری دارد؟ سرعت اینترنت در کدام اتاق یا کنار کدام پنجره بیشتر است؟

دنبال یک نرم افزار موبایل تست سرعت اینترنت خوب و دقیق گشتید؟ نرم افزاری برای راه اندازی سریع هات اسپات موبایل روی اندروید و آیفون احتیاج دارید؟

برترین و ساده ترین نرم افزار برای یافتن افراد غریبه در وای فای کدام است؟ برترین نرم افزار کنترل والدین؟

خبر دارید می توانید با مدیریت مصرف بهتری دیتای موبایل، حجم اینترنت بیشتر و موثرتری داشته باشید؟ یا اطلاع دارید می توایند باندهای رادیویی وای فای و اینترنت موبایل را تغییر دهید؟

ما در این پرونده ویژه مجذوب نماینده، هر نرم افزاری که باید روی یک گوشی موبایل اندرویدی یا گوشی های آیفون احتیاج داشته باشید؛ را معرفی کردیم:

با این اپلیکیشن برترین نقطه خانه برای دریافت امواج وای فای را بیابید

اپلیکیشن های موبایل زیادی برای سنجش قدرت امواج وای فای عرضه شده است اما می خواهیم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنیم که همچون فلزیاب عمل می نماید و با رسیدن به یک نقطه دارای قدرت آنتن دهی بالا؛ بوق می زند و شما را خبردار می نماید. اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots چندین مزیت دارد که از دیگر اپلیکیشن های وای فای مجزایش می نماید. این نرم افزار می تواند قدرت شبکه وای فای خانه تان را ارزیابی کند و برترین نقطه مکانی برای استفاده از اینترنت پرسرعت را نشان تان بدهد.

با یک کلیک بفهمید چه افرادی به وای فای شما متصل هستند

اپلیکیشن کی به وای فای وصله با بیش از چند صد هزار بار دانلود از روی کافه بازار یکی از محبوب ترین ابزارهای ردیابی وای فای و مچ گیری سارقان اینترنت و وای فای است. محبوبیت این برنامه این قدر زیادی است که چندین نسخه کپی از روی آن ساخته شده است.

با اپلیکیشن Datally گوگل مصرف دیتای گوشی تان را مدیریت و 30 درصد کاهش دهید

گوگل در روزهای اخیر یک اپلیکیشن رایگان ساده و زیبا برای مدیریت و کاهش مصرف دیتای دستگاه های اندرویدی عرضه کرد. اپلیکیشن Datally به وسیله خود گوگل توسعه داده شده است و سازگاری کاملی با دستگاه های اندرویدی دارد. این اپلیکیشن می تواند مصرف اینترنت موبایل هر اپلیکیشن را به کاربران نشان داده و پرمصرف ترین اپ ها را معین کند.

برترین نرم افزار کنترل والدین و ردگیری گوشی فرزندان از راه دور در اندروید و آیفون

هرچقدر در برابر خواسته بچه ها و فرزندان خود مقاومت کنیم؛ انتها باید روی برایشان تبلت و گوشی موبایل بخریم. این خرید آغاز ماجراهای طولانی است که والدین را نگران و مشوش می نمایند؛ فرزندان را سرخورده و لجباز و پنهان کار. اگر پدر یا مادری هستید که به این نتیجه رسیده که احتیاج به نرم افزار کنترل والدین و ردیابی گوشی فرزندان از راه دور و حتی ردیابی موقعیت فرزند در بیرون از خانه دارد؛ اپلیکیشنی معرفی کنیم که تقریبا رتبه اول نرم افزارهای کنترل والدین را در هر دو نسخه اندروید و iOS دارد.

چگونه در مسافرت نزدیک ترین وای فای رایگان را پیدا کنیم؟

اما امروزه ده ها اپلیکیشن اختصاصی برای یافتن نزدیک ترین وای فای رایگان و هات اسپات عرضه شده که در ایران هم کار می نمایند و اتفاقا می توانند معینات کاملی از هات اسپات های اطراف شما نمایش دهند. اپلیکیشن WiFi Map، برترین اپلیکیشن جست وجوی وای فای و اپ رتبه اولی در بخش WiFi Finder فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی است.

LTEWatch برای مقدار گیری قدرت گیرندگی آنتن های مودم های 3G و 4G

نرم افزار LTEWatch در ایران و میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و انتخاب اول برای مقدار گیری و ارزیابی قدرت سیگنال دهی و دریافت سیگنال آنتن های موبایل است. نرم افزارهای زیادی روی وب برای مقدار گیری قدرت گیرندگی مودم های همراه و 4G وجود دارد و حتی بعضی از این نرم افزارها روی دستگاه های موبایل نصب و استفاده می شوند ولی هیچ یک سادگی و راحتی LTEWatch را ندارد.

با INetFusion چندین اینترنت ADSL، وای فای و مودم همراه را برای افزایش سرعت ترکیب کنید

یکی از روش های افزایش سرعت روی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی، ترکیب چندین نوع اتصال اینترنت است. مثلا تصور کنید سرعت اینترنت یک خط ADSL و اینترنت موبایل را با هم ترکیب کنید تا سرعت بیشتری به دست بیاید. نرم افزار iNetFusion یکی از معروف ترین و ساده ترین نرم افزارهای ترکیب چند اتصال اینترنت است که از انواع مختلف اینترنت مانند ADSL، وای فای، اینترنت همراه و غیره پشتیبانی می نماید.

ابزار تست سرعت هر نوع اینترنت، روی هر دستگاهی، با هر مرورگر وبی

امروز در وب گردی هایم به یک سایت و ابزار انلاین جالب برخوردم. عموما به گزارش و مقایسه سرعت و کیفیت سرویس های اینترنت و باندپهن اپراتورهای مختلف در سراسر دنیا می پردازد و سرعت اینترنت کشورهای مختلف را با هم مقایسه می نماید.

با این اپلیکیشن وای فای و 4G را ترکیب و سرعت اینترنت خود را دو برابر کنید

نرم افزارهای Channel Bonding می توانند دو اینترنت متفاوت را با یکدیگر ترکیب نموده و اینترنت سومی با معینات بهتر بسازند. مثلا، می توان اینترنت وای فای و 4G LTE یا اینترنت اترنت کابل شبکه و 4G LTE یا اینترنت وای فای و اترنت را با یکدیگر ادغام کنید. در تکنیک Channel Bonding باز هم می توان یک اتصال اینترنت را بکاپ یا پشتیبان اتصال دیگر معرفی کرد ولی می توان همزمان هر دو اینترنت را اولویت بالا یا Primary داد تا با هم استفاده شوند.

برترین اپلیکیشن برای مانیتور مصرف اینترنت موبایل و وای فای در اندروید

تقریبا با فاصله زیاد می توان گفت اپلیکیشن GlassWire برترین ابزار برای مانیتور و مدیریت مصرف اینترنت موبایل در اندروید است. البته، این اپلیکیشن برای نسخه دسکتاپ و ویندوز هم عرضه شده یا اینکه می تواند مصرف وای فای را هم مانیتور و مدیریت کند ولی در میان کاربران موبایل و به ویژه اندرویدی ها به مانیتور مصرف دیتا مشهور است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1388

به "پرونده ویژه: 10 اپلیکیشنی که باید روی هر گوشی موبایل نصب باشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرونده ویژه: 10 اپلیکیشنی که باید روی هر گوشی موبایل نصب باشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ویژه: 10 اپلیکیشنی که باید روی هر گوشی موبایل نصب باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید