بمب جابجایی رسما به استقلال پیوست

به گزارش کوه سفید، محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.

بمب جابجایی رسما به استقلال پیوست

پس از هفته ها مذاکره و رایزنی با مدیران باشگاه سانتاکلارا پرتغال، بالاخره محمد محبی وینگر جوان و 23 ساله بوشهری با عقد قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به استقلال پیوست تا فصل بعد را با لباس آبی های مرکز به میدان برود.

محبی که فوتبالش را از رده های پایه شاهین بوشهر شروع نموده بود، با درخشش در این تیم راهی سپاهان شد و 64 بار نیز برای این تیم اصفهانی به میدان رفت که حاصل آن 12 گل و 4 پاس گل بود.

این وینگر جوان پس از عملکرد خوبی که در سپاهان داشت، به وسیله مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد و تابستان گذشته هم با قراردادی 3 ساله راهی سانتاکلارا پرتغال شد و در 18 ملاقاتی که به میدان رفت، 3 مرتبه پیروز به گلزنی در لیگ برتر پرتغال شد.

البته جمع دقایق حضور محبی در ترکیب سانتاکلارا تنها 547 دقیقه (کمی بیش از 6 ملاقات کامل) بود و با این وجود، او عملکرد قابل قبولی در این تیم میان جدولی پرتغالی داشت.

نکته جالب اینکه یکی از سه گل محبی با لباس سانتاکلارا وارد دروازه پورتیموننزه ای شد که راهنمایی آن را در آن موقع ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال برعهده داشت.

محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی ها در انتظار نشستن مبلغ 250 هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام نمایند که این اتفاق خاتمه رخ داد.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای در این خصوص نوشت:

بعد از انجام اقدامات لازم و توافق میان دو باشگاه استقلال و سانتاکلارا، محمد محبی از امروز (پنجشنبه) در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر می گردد.

کار های نهایی عقد و ثبت قرارداد این بازیکن در روز های آینده انجام می گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1798

به "بمب جابجایی رسما به استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی رسما به استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید