تأسیسات گردشگری مهدی شهر تعطیل است

به گزارش کوه سفید، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، تأسیسات گردشگری و فروشگاه های صنایع دستی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تأسیسات گردشگری مهدی شهر تعطیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، رحمان فرمانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خیز موج چهارم در شهرستان مهدی شهر و قرمز شدن شرایط این شهرستان، در راستای مهار و قطع زنجیره این ویروس و بر اساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان مهدی شهر، فعالیت مشاغل گروه 2،3 و4 متوقف شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر گفت: تأسیسات گردشگری و فروشگاه ها و کارگاه های صنایع دستی دارای مجوز از این اداره نیز باید ضمن رعایت دستورالعمل های ابلاغی و شیوه نامه های بهداشتی تا اطلاع ثانوی از فعالیت حضوری و پذیرش میهمان خودداری نمایند.

فرمانی تأکید کرد: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نشدن مصوبات ستاد مذکور و آیین نامه ها از ادامه فعالیت واحد متخلف جلوگیری و واحد مذکور پلمب خواهد شد.

او از هم وطنان درخواست کرد تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفر به مناطق مختلف این شهرستان و اقامت در تأسیسات گردشگری تا بهبود شرایط و ایجاد زمینه پذیرش، خودداری نمایند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر گفت: دهیاران، اهالی روستا، مردم شهرها و بخش های شهرستان مهدی شهر ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر اعلام نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1324

به "تأسیسات گردشگری مهدی شهر تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیسات گردشگری مهدی شهر تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید