تنسی ویلیامز با فرید قدمی به بازار کتاب آمد

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران؛ نمایشنامه همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم نوشته تنسی ویلیامز و با ترجمه فرید قدمی، از طریق نشر سیب سرخ به کتاب فروشی ها رسید.

تنسی ویلیامز با فرید قدمی به بازار کتاب آمد

ناشر در توضیحی بر این اثر می نویسند: تنسی ویلیامز(1983-1911) از مهمترین نویسندگان قرن بیستم آمریکاست که در کنار آرتور میلر و یوجین آونیل چهره ای سراپا مدرن و انتقادی به تئاتر مدرن آمریکا بخشیده است و با نمایش نامه هایی همچون اتوبوسی به نام هوس گربه روی شیروانی داغ که مبنای ساخت فیلم هایی درخشان و پیروز نیز قرار گرفته اند، به نامی آشنا برای مردم جهان بدل شده است.

در بخشی از کتاب آمده است: زن بازوی عریان لاغرش را از آستین ریونِ صورتیِ کیمونویش می کشد بیرون و لیوان آب را بلند می کند و انگار وزن لیوان کمی او را می کشد جلو. مرد مهربان و موقر از روی تخت او را نگاه می کند که آب می نوشد. موزیک ملایمی شروع می شود، مرددانه، عبارتی که چندین بار تکرار می شود انگار کسی در اتاق بغلی دارد تلاش می کند آوازی را با ساز ماندولین اش به یاد بیاورد. گاهی چیزی به اسپانیایی خوانده می شود. می تواند آوازِ استریلیتا باشد.

کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم نوشته تنسی ویلیامز، در 23 صفحه، به قیمت 9هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و ترجمه فرید قدمی از سوی نشر سیب سرخ منتشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1577

به "تنسی ویلیامز با فرید قدمی به بازار کتاب آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنسی ویلیامز با فرید قدمی به بازار کتاب آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید