توزیع رایگان کتاب در مدارس به منظور کاهش نزاع

به گزارش کوه سفید، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع تعدادی کتاب آموزشی در بین دانش آموزان به منظور جلوگیری ازنزاع و درگیری خبر داد.

توزیع رایگان کتاب در مدارس به منظور کاهش نزاع

به گزارش خبرنگار از , سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: برابر نظرسنجی های اجرا شده توسط کارشناسان معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام، نزاع و درگیری مهمترین آسیب اجتماعی در بین جامعه استان ایلام است.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه آسیب شناسی و رفع آن بایستی از پایه صورت گیرد معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام کتابی را به عنوان شوخی به رنگ دعوا که حاوی دانستنی های انتظامی و اجتماعی است را تهیه و چاپ کرده و در آینده نزدیک نیز در بین دانش آموزان و جامعه هدف توزیع می کند.

یاسمی اظهار کرد: این کتاب کوچک و مفید با زبانی شیوا برای رده های سنی پایین تهیه شده تا دانش آموزان با مطالعه محتویات آن از شوخی های مدرسه ای که به دعوا مبدل می شود پرهیز کنند و این موجب خواهد شد که در بزرگسالی نیز از دعوا کردن سر موضوعات کوچک و پیش پا افتاده خودداری کند.

او با بیان اینکه پشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است مطرح نمود : معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام آمادگی دارد با نهاد ها و اداراتی که بخواهند این کتاب را به صورت انبوه تولید کنند و در اختیار دانش آموزان قرار دهند همکاری لازم را انجام دهد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ایلام بیان نمود: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام در حال حاضر، تعداد 5 هزار جلد از این کتاب را چاپ کرده و قرار است در کلاس های آموزش همگانی که در مدارس برگزار می شود این کتاب را به صورت رایگان در بین دانش آموزان توزیع کند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 229

به "توزیع رایگان کتاب در مدارس به منظور کاهش نزاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع رایگان کتاب در مدارس به منظور کاهش نزاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید