جاوید: مثل روز برایم روشن بودم که عنوان مرد سال آسیا به من نمی رسد، هیچ دعوت نامه ای برای من نیامده بود

به گزارش کوه سفید، ملی پوش فوتسال کشورمان و کاندیدای کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا گفت: مثل روز برایم روشن بودم که این عنوان به من نمی رسد.

جاوید: مثل روز برایم روشن بودم که عنوان مرد سال آسیا به من نمی رسد، هیچ دعوت نامه ای برای من نیامده بود

مهدی جاوید در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و کسب این عنوان توسط توموکی یوشیکاوا ژاپنی گفت: من خودم اصلاً سال جاری به دریافت این جایزه امیدوار نبودم. سال قبل این عنوان در دستان من بود، ولی به من داده نشد. من سال قبل قهرمانی جام ملت ها، بهترین بازیکن ایران، آقای گل ایران، بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا، آقای گل جام باشگاه های آسیا و مقام سومی تیمی این مسابقات را با تیم بیروتی به دست آوردم، وقتی با این همه عنوان پارسال به این جایزه دست پیدا نکردم، سال جاری قطعاً این اتفاق برای من نمی افتاد. هر چند به لحاظ فنی سال جاری هم مانند سال های قبل عملکرد درخشانی داشتم و به لحاظ آماری این را اثبات کردم. بازهم با این وجود وقتی کاندیدا شدم مثل روز برایم روشن بود که به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نمی شدم.

وی در خصوص انتخاب بازیکن ژاپنی به عنوان بهترین بازیکن آسیا توضیح داد: او هم بازیکن شایسته ای است و با تیمش قهرمان باشگاه های آسیا شد، ولی با اتفاقاتی که سال های قبل افتاده بود به این مراسم خوش بین نبودم و پیش بینی ام هم درست از آب درآمد.

ملی پوش فوتسال کشورمان و کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا در خصوص اینکه آیا پیش از مراسم به او اعلام شده بود که به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نشده است، گفت: در فوتسال فقط نفر برنده را به مراسم دعوت می نمایند و چه سال جاری و چه سال قبل هیچ دعوت نامه ای برای من ارسال نشد و از دو هفته قبل تعیین بود که این عنوان به من نخواهد رسید.

جاوید درباره اینکه همیشه حرف و حدیث فراوانی پیرامون انتخاب برترین بازیکن فوتسال آسیا مطرح می گردد اعلام کرد: من سال قبل خیلی شفاف صحبت کردم و دوست ندارم دوباره تکرار کنم. به هرحال عنوان مرد سال آسیا یک عنوان فردی است، من هم سال قبل و سال جاری آماری را به ثبت رساندم که در آسیا بی نظیر بود و کسی نزدیک به این آمار هم نبود. با این وجود این اتفاق دیگر برای من دغدغه ای نیست. وقتی سال قبل با این همه عنوان تیمی و فردی نتوانستم به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوم، دیگر این عنوان جایگاهی نزد من ندارد. بعد از اتفاقی که سال قبل افتاد، سال جاری هم سعی کردم و خودم را در اوج نگه داشتم و قطعاً سال های بعد هم تا زمانی که بتوانم کوشش می کنم در بهترین سطح باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 239

به "جاوید: مثل روز برایم روشن بودم که عنوان مرد سال آسیا به من نمی رسد، هیچ دعوت نامه ای برای من نیامده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: مثل روز برایم روشن بودم که عنوان مرد سال آسیا به من نمی رسد، هیچ دعوت نامه ای برای من نیامده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید