جدیدترین سرفیس مایکروسافت

به گزارش کوه سفید، به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده سازی یک نسخه مشکی مات از Surface Go 3 می باشد. تصاویر تازه منتشر شده به وسیله افشاگر معروف مایکروسافت، Aggiornamenti Lumia سرفیس Go 3 با میزان 10.5 اینچی با روکش مشکی مات را نشان می دهد.

جدیدترین سرفیس مایکروسافت

به گزارش خبرنگاران، مایکروسافت برای اولین بار Surface Go 3 را در ماه سپتامبر با پردازنده های نو اینتل عرضه کرد. Surface Go 3 را می توان با پردازنده های پنتیوم گلد 6500Y اینتل یا Core i3-10100Y پیکربندی کرد. Intel Pentium Surface Go 3 نسبت به Surface Go 2 که با تراشه پنتیوم گلد 4425Y اینتل یا Core m3 عرضه شد، یک سرفیس ارتقا یافته می باشد. با این حال، Surface Go 3 نسبت به مدل قبلی تغییر چندانی ننموده است. انتظار می رود نسخه LTE سرفیس گو 3 خیلی زود وارد بازار گردد، زیرا مایکروسافت در ماه سپتامبر وعده داده بود که این مدل در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

در حالی که انتظار می رود، سال جاری سال سختی برای سرفیس ها باشد، یک نسخه مشکی مات می تواند مکمل عرضه نسخه های LTE سرفیس گو 3 باشد. به گفته بعضی منابع، مایکروسافت قرار است ده سالگی سرفیس را با به روز رسانی چندین محصول در طول سال 2022 جشن بگیرد.

در سایت آمازون آلمان نیز چندین تصویر از سرفیس Go 3 مشکی مات منتشر شده است. فهرست مشخصات این محصول در سایت آمازون نشان می دهد که این سرفیس با پردازنده Core i3 اینتل، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال LTE عرضه می گردد. آمازون تاریخ انتشار این محصول را 11 ژانویه اعلام نموده است.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1641

به "جدیدترین سرفیس مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین سرفیس مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید