جلالی: صندلی الان مان به خاطر نتایج نیم فصل اول است، عقب نشینی تیم مان 2 دلیل داشت

به گزارش کوه سفید، سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: اگر اکنون صندلی مان در جدول خوب نیست، به خاطر نتایج تیم مان در نیم فصل اول است.

جلالی: صندلی الان مان به خاطر نتایج نیم فصل اول است، عقب نشینی تیم مان 2 دلیل داشت

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مجید جلالی در نشست خبری پس از جدال تیمش مقابل ماشین سازی گفت: واقعیت این است. چیزی که ما احتیاج داشتیم ثبات بود و ترمیم ذهن تیم. این کار با درایت مدیریت باشگاه انجام شد. دیدید که بازی شجاعانه ای انجام دادیم و من خیلی از بچه ها متشکرم. ما واقعاً خیلی تیم خوبی هستیم و از 11 بازی دور برگشت 18 امتیاز گرفتیم. اگر صندلی مان در جدول خوب نیست، به خاطر عملکردی است که در نیم فصل اول داشتیم. من امیدوارم خوب بودن را در بازی های به جامانده هم ادامه دهیم و از خدا می خواهم در آخر فصل صندلی خوبی در جدول داشته باشیم و تیم را در لیگ برتر برای مردم خوب سیرجان حفظ کنیم.

وی در واکنش به سؤالی درباره علت عقب نشینی تیمش بعد از گل و اینکه آیا به خاطر استرس بازیکنان بوده است یا شرایط گل گهری ها در جدول، توضیح داد: تقریباً هر دو دلیل تأثیرگذار بود. واقعاً شرایط بازی به نحوی بود که بچه ها دوست داشتند گل را حفظ نمایند. به همین خاطر هم عقب نشینی کردند، اما دیدید که بعد از دریافت گل دوباره ما بازی را در دست گرفتیم. بچه ها واقعاً دوست داشتند برنده باشند. این همان ترمیم ذهنی است که من می گویم. ان شاءالله در آینده بتوانیم وقتی پیش هم هستیم بازی را در دست بگیریم. ماشین سازی هم بازی خوبی انجام داد و تیم شایسته ای است. امیدوارم این تیم هم بتواند در لیگ بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 831

به "جلالی: صندلی الان مان به خاطر نتایج نیم فصل اول است، عقب نشینی تیم مان 2 دلیل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: صندلی الان مان به خاطر نتایج نیم فصل اول است، عقب نشینی تیم مان 2 دلیل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید