خانه اشباح ترسناک ترین اتاق فرار دو نفره

به گزارش کوه سفید، این روزها سناریو و فضای بیش از 90 درصد اتاق های فرار راه اندازی شده و یا در حال راه اندازی، وارد فضای ترس و هیجان شده است و این نشان دهنده افزایش علاقه مندان به این سبک بازی می باشد،

خانه اشباح ترسناک ترین اتاق فرار دو نفره

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن در ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

از طرفی دیگر ترفندهای تکراری برای ایجاد ترس از قبیل ظاهر و یا غیب شدن ناگهانی بازیگر و یا فریادهای ناگهانی آن و همچنین کاهش سطح معمایی بازیها به بهانه ترسناک بودن آن نیز باعث کاهش محبوبت این سبک اتاقها برای هواداران واقعی اتاق فرار شده است .

در صورتی که به دنبال فضایی برای ترس و وحشت باشید و به معما حل کردن علاقه خواستی نداشته باشید اتاق های صرفا ترسناک پیشنهادهای خوبی برای شما خواهد بود، ولی در صورتی که ترس و وحشت را با کیفیت اتاقهای فرار معمایی بخواهید کار برای شما کمی سخت خواهد شد..

هستند اتاقهای فراری که در کنار ترس به اندازه و کافی معماهای جذاب و فوق العاده ای دارند ولی تعدادشان واقعا کم است.

اتاق فرار خانه اشباح

خانه اشباح سومین بازی ارئه شده از مجموعه اسکیپ هوم می باشد که باتوجه به تجربیات کسب نموده در اتاق های فرار قبلی خود این بار اسکیپ رومی را طراحی نموده که هم فضایی وهم آلود و ترسناک دارد و هم از نظر اجرا و معما در نوع خود متفاوت و خلاقانه می باشد.

سناریو بازی بر میگرده به اواخر قرن 19 میلادی در فرانسه و پرونده جنایی باز مانده خانواده آقای مورگان که در آن پلیس بعد از اطلاع همسایگان و ورود به خانه آنها با جسد حلق آویز شده آقای مورگان روبرو میگردد.

در اتاق خواب آنها جسد همسر آقای مورگان در حالی که بر اثر استنشاغ دود خفه شده بود پیدا می گردد ولی عجیب آنجایی است که در گوشه ای از خانه تابوتی وجود دارد که جسد دختر بچه ای بی نام نشان در آن واقع شده است. جسدی که احتمالا مسبب همه این حوادث وحشتناک بوده و شما باید به راز آن پیببرید

این اتاق بر گرفته از صحنه تاتر می باشد و این بزرگترین اختلاف این بازی با سبکهای مشابه خود می باشد به صورتی که بعد از ورود شما به بازی اولین صحنه برای شما رونمایی خواهد شد و معما و سرنخها در آنجا واقع شده است و پس از حل کردن معماها شما وارد صحنه بعدی می شوید و در نهایت در انتهای بازی فضای کلی صحنه برای شما رو نمایی خواهد شد.

در این بازی علاوه بر خلاقیت در اجرا ، معماهای به کار رفته نیز با سناریو و فضای بازی همخوانی دارد و می تواند برای کسانی که در کنار ترس و دلهره به حل کردن معما علاقه دارند راضی نماینده باشه.

با توجه به شرایط اجرای بازی خانه اشباح این بازی می تونه جزو ترسناکترین و جذابترین اتاق های فرار برای گروههای دو نفره باشه. گروههای که برای انجام بیشتر بازیهای اتاق فرار یا باید به دنبال دوستان بیشتری باشند و یا مبلغ حداقلی 4 نفر برای بازی را پرداخت نمایند.در صورتی که در این بازی دو نفر بهترین شرایط بازی را خواهند داشت.

پیشنهاد مجموعه اسکیپ هوم برای انجام این بازی گرو های 2 تا 4 نفره می باشد که به گفته خودشان ایده ال ترین حالت گروهای 2 نفره می باشد.

در ادامه می توانید اطلاعات کلی اتاق فرار خانه اشباح از میزان سختی و هزینه گرفته تا لوکیشن و آدرس دقیق آن را در سایت مجموعه اسکیپ هوم escapehome.ir مشاهده نمایید و به صورت انلاین رزرو کنید و یا با شماره تلفن مجموعه 021-88948916 تماس بگیرید.

اگر تجربه انجام این بازی را دارید شادمان میشیم نظر خود را در کامنتها اعلام فرمایید

منبع: همگردی
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 353

به "خانه اشباح ترسناک ترین اتاق فرار دو نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه اشباح ترسناک ترین اتاق فرار دو نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید