خبرنگاران ادعای آمریکا درباره کوشش چین، روسیه و ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش کوه سفید، تهران- خبرنگاران- مرکز ملی ضدتروریسم و امنیت آمریکا نسبت به آنچه که کوشش خارجی برای دخالت در انتخابات این کشور نامید، هشدار داد و مدعی شد که روسیه خواهان بدنام کردن جو بایدن و چین خواهان شکست دونالد ترامپ است.

خبرنگاران ادعای آمریکا درباره کوشش چین، روسیه و ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، بیل اوانینا مدیر مرکز ملی ضدتروریسم و امنیت آدینه شب در بیانیه ای خاطرنشان کرد که چین، ترامپ را غیرقابل پیش بینی می داند و امیدوار است وی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز نگردد.

وی همچنین ادعا کرد که روسیه کوشش می نماید تا بایدن نامزد حزب دموکرات را بدنام کند؛ زیرا مسکو وی را بخشی از تشکیلات ضدروس در آمریکا می داند.

اوانینا با تکرار ادعاهایی علیه ایران نیز گفت که این کشور به دنبال تضعیف نهادهای دموکرات آمریکا و ترامپ است و احتمالاً کوشش های این کشور بر کارزارهای آنلاین متمرکز خواهد بود.

وی مدعی شد: کوشش های ایران برای انجام چنین اقداماتی، تا حدی ناشی از این برداشت است که انتخاب دوباره ترامپ به تداوم فشار آمریکا به منظور براندازی منجر خواهد شد.

اوانینا اضافه کرد: بسیاری از بازیگران خارجی در اظهارات خصوصی یا آشکار اعلام می نمایند که پیروزی چه کسی را ترجیح می دهند. ما قبل از هر چیزی نگران فعالیت احتمالی و جاری چین، روسیه و ایران هستیم.

این مقام اطلاعاتی گفت که با وجود این کوشش ها، سخت است که دشمنان در سطح گسترده ای در انتخابات دخالت نموده و نتایج را تحریف نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر (13 آبان) برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 842

به "خبرنگاران ادعای آمریکا درباره کوشش چین، روسیه و ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادعای آمریکا درباره کوشش چین، روسیه و ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید