خبرنگاران نظارت بر نانوایی های استان اردبیل تشدید می گردد

به گزارش کوه سفید، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل هماهنگی امور مالی استانداری اردبیل گفت: نظارت بر نحوه عرضه نان به لحاظ وزن، کیفیت و قیمت در نانوایی های این استان تشدید می گردد.

خبرنگاران نظارت بر نانوایی های استان اردبیل تشدید می گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین وطن دوست روز سه شنبه در جلسه شورای آرد و نان استان اضافه نمود:در صورت مشاهده تخلف در مورد عدم رعایت وزن چونه، قیمت ، کیفیت و تعطیلی خودسرانه واحد برخوردهای لازم انجام می گردد.

وی اظهار کرد: رعایت کیفیت پخت باعث می گردد ضایعات کمتری در مورد نان داشته باشیم و این موضوع نیز احتیاجمند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به گزارش های اجرا شده در مورد تعطیلی خودسرانه واحد نانوایی در بعضی محلات اضافه نمود: نانوایی ها برای تعطیلی واحد باید مرخصی داشته باشند و در غیر این صورت طبق قانون برخورد می گردد.

وطن دوست بر رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها تاکید نمود و خواهان بازرسی مستمر از نانوایی ها توسط دستگاه های مربوطه شد.

مدیرکل هماهنگی امور مالی استانداری اردبیل در ادامه به ممنوعیت صدور مجوز جدید نانوایی در استان اشاره نمود و گفت: در حال حاضر به تعداد کافی نانوایی در سطح شهرها وجود دارد و در صورت احتیاج به نانوایی در شهرک های تازه تاسیس آنالیز های لازم انجام می گردد.

در این جلسه دستگاه های مرتبط در مورد توزیع و مصرف آرد یارانه ای ، قیمت نان فانتزی و بازرسی از واحدهای نانوایی گزارش هایی ارائه کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 920

به "خبرنگاران نظارت بر نانوایی های استان اردبیل تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بر نانوایی های استان اردبیل تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید