خرید آپارتمان در عباس آباد - اندیشه با املاک دلتا

به گزارش کوه سفید، اگر به خرید خانه در عباس آباد - اندیشه فکر می کنید و می خواهید از تمامی جوانب خرید خانه در عباس آباد - اندیشه اطلاع داشته باشید، می توانید به وسیله اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به روز املاک در عباس آباد - اندیشه مطلع شوید و نکات لازم را برای خریدی مطمئن دریافت کنید.

خرید آپارتمان در عباس آباد - اندیشه با املاک دلتا

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دلتا، بخش عمده عباس آباد تهران در منطقه 7 شهرداری تهران و بخش کوچکی از آن در منطقه 6 شهر تهران است. خیابان عباس آباد امروز به خیابان شهید بهشتی تغییر نام داده است. یکی از خیابان های مرکزی تهران که جهتی شرقی - غربی دارد. از شرق به خیابان شریعتی، از شمال به بزرگراه رسالت و اراضی عباس آباد، از غرب به خیابان ولیعصر و محله یوسف آباد و از جنوب به خیابان مطهری (تخت طاووس) می رسد.

خیابان بهشتی به سمت غرب یک طرفه است. اینجا یک منطقه خوش آب وهواست. درختان زیبایش دست کمی از خیابان ولیعصر ندارند. از خیابان های مهم این محله می توان به سهروردی، آپادانا، نیلوفر، نوبخت، مهناز، اندیشه، سورنا، میرعماد و پارسا اشاره نمود.

دقت کردید گفتیم اندیشه از خیابان های مهم محله عباس آباد است. خوب است بدانید از نظر حمل ونقل در بین مشاورین املاک دلتا این محله با دسترسی آسان حساب می گردد؛ اما همه چیز فقط همین نیست....

خرید آپارتمان در عباس آباد- اندیشه

ساختمان های کتابخانه ملی ایران، موزه بانک مرکزی، مجموعه فرهنگستان ها، مصلی تهران، بوستان نوروز، بوستان آب وآتش، بوستان طالقانی (بوستان دنیا کودک) و باغ کتاب مهم ترین بناهایی هستند که در این منطقه خودنمایی می نمایند. این یعنی شما می توانید لذت بخش ترین تفریحات رو در این منطقه داشته باشید. هر جایش می تواند ساعات فراغت شما را پر کند.

در واقع اگر قصد خرید خانه در عباس آباد و اندیشه را دارید یا به فکر اجاره آپارتمان در عباس اباد- اندیشه را دارید درست به هدف زده اید. خیابان های اندیشه و سهروردی از جمله بخش هایی هستند که نسبت به سایر خیابان های محله تازه ساز تر هستند. همه چیز دم دستتان است. از فروشگاه های لوکس گرفته تا اغذیه فروشی های متعدد. هرچند متر هم سوپرهای بزرگ و درجه یک با دلیوری سریع در دسترستان است. خلاصه با هر قدرت خرید هر چه بخواهید می توانید تهیه کنید.

این یعنی شما دقیقاً جایی هستید که باید باشید. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد. خیلی هم خوب. راستش باید این را هم اضافه کنم که قیمت های مناسب این منطقه هم شما را به مراتب مجذوب خود خواهد نمود. می توانید به وسیله سایت دلتا، قدیمی ترین و معتبرترین وب سایت ملکی در ایران قیمت های به روز منطقه را حتی به صورت مقایسه ای و با شرایط خاص ببینید.

دسترسی های محله عباس آباد- اندیشه

بیایید این طور فکر کنیم که شما می خواهید همزمان به غرب تهران، به شرق تهران، به شمال و جنوب تهران دسترسی داشته باشید.

ایستگاه های مترو قدوسی، سهروردی، بهشتی و میرزای شیرازی در این محله قرار دارند به اضافه اینکه دارای خطوط مخصوص اتوبوس و تاکسی می باشد. از آنجا که خیابان بهشتی یک شاهراه است می توانید با تاکسی های گذری به هر جا که خواستید برسید و مترو هم که دیگر همه راه ها را آسان نموده. اگر قصد عظیمت به شرق تهران را دارید کافی است به سمت خیابان مطهری بروید و آن وقت خواهید دید که تا شرقی ترین نقطه شرق یعنی نارمک و تهرانپارس هم می توانید برسید.

خیابان اندیشه با بیشترین سطح دسترسی به تمام نقاط و راه های ارتباطی و بزرگراه های اصلی شهر تهران یک منطقه کاملاً استراتژیک برای خرید خانه محسوب می گردد. البته که دسترسی به وسیله دو ایستگاه مترو سهروردی و شهید قدوسی در این منطقه، شرایط را به گونه ای نموده است که نمی گردد از خیر آن گذشت.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان در عباس آباد - اندیشه می توانید از وب سایت دلتا بازدید کنید.

با توجه به پیچیدگی های بازار املاک و حجم بالای سرمایه بازار ملک بهتر است قبل از خرید یا اجاره آپارتمان در گیشا با مشاوران دلتا مشورت کنید.

مشاوران املاک دلتا با سابقه ای 40 ساله در بازار همیشه توانسته با بهره بردن از کارشناسان حقوقی و مشاوره تخصصی اعتماد مردم را بازار املاک به دست بیاورد. مشاورین دلتا با پیش بینی و تحلیل فرایند مالی ایران و سرمایه گذاری ملک یا آپارتمان در گیشا می توانند درزمینهٔ خرید خانه و آپارتمانی مشاوره ای مطمئن و کارشناسی ارائه نمایند. علاقه مندان در وب سایت دلتا می توان به جستجوی ملک در تهران و دیگر شهرها پرداخت. در این وب سایت روزانه موارد متعدد خریدوفروش آپارتمان، اجاره آپارتمان در گیشا به ثبت می رسد و با چند کلیک می توان در منطقه مورد نظر به ملک دلخواه رسید.

مجله دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه براینکه محلی برای واردکردن آگهی و جست وجوی ملکی است، به عنوان مجله مسکن و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می نماید.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، توصیه های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری، گردشگری، هتل می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

می توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 306

به "خرید آپارتمان در عباس آباد - اندیشه با املاک دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در عباس آباد - اندیشه با املاک دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید