خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، قسمت سیزدهم؛ ماجرا های پژمان و سام به خاتمه می رسد!

به گزارش کوه سفید، خبرنگارانـ قسمت سیزدهم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به طراحی و نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی روز جمعه 3 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، قسمت سیزدهم؛ ماجرا های پژمان و سام به خاتمه می رسد!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف 2 ارتش سری است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن هاست.

پژمان و سام بعد از ماجرا های بسیار باز به نقطه اول شان؛ یعنی اسیر شدن در دست چچن ها می رسند. آصف دوباره کیک زرد را به دست می آورد و آن را در اختیار دکتر قرار می دهد تا با آن بمب بسازد. در ادامه راه حسادت آصف به پژمان و رابطه اش با آنا باعث توقف آن ها می شود و این تعلل آخرین بازمانده ارتش سری را به آن ها می رساند. فربد کیک زرد، پژمان و سام را بر می دارد و دوباره به سمت اسکله حرکت می کند تا هم ماموریتش را به اتمام برساند و هم فیلمی را که برایش زحمت بسیار کشیده است، به پایان برساند. فربد در زمان باقی مانده صحنه پایانی فیلم را با حضور خودش، پژمان و سام فیلم برداری می کند و در پایان این سروان شکوری است که خودش را به آن ها می رساند و با شلیک به فربد، پژمان و سام را نجات می دهد.

آخر و عاقبت همه کاراکتر های خوب، بد، جلف در قسمت پایانی مشخص می شود و این پژمان جمشیدی و سام و درخشانی هستند که مانند گذشته و در کار گذشته شان می مانند و جایزه بهترین کارگردانی را که در جشنواره فیلم فجر به فربد می رسد، به نیابت از او دریافت می کنند. شوخی ای دیگر با اهالی سینما و جشنواره فجر که به خوبی از آب در می آید.

پیمان قاسم خانی بعد از مدت ها فعالیت که با شوخی هایش با یک ارگان، صنف یا مردم یک ناحیه همه از او ناراحت و عصبانی می شدند، در خوب، بد، جلف بیشترین شوخی ها را با سینما، فیلم سازان و بازیگران انجام داد و کسی هم از این اهالی نه شکایتی کرد و نه جنجالی به پا شد. خوب، بد، جلف در ارکان مختلف سریالش پیروز عمل کرد و رضایت مخاطبانش را نیز به دست آورد. فیلم نامه پیمان قاسم خانی بدون لکنت و بدون گیر کردن و درجا زدن پیش رفت و کارگردانی محسن چگینی هم ساده و بدون خودنمایی و به بهترین شکل در کنار فیلم برداری مطلوب تورج اصلانی تصاویر خوبی را برای این فیلم نامه ثبت کرد.

بازی های کنترل شده و به اندازه سریال نیز از بازیگران و کاراکتر های اصلی تا آن هایی که نقش های کم تری داشتند، موجب شد تا این سادگی و روانی در بازی ها نیز دیده شود و لحظات بامزه و کمدی سریال برای مخاطبان جذاب تر و دلنشین تر باشد. این که خوب، بد، جلف در قسمت سیزدهمش به پایان می رسد هم یک نکته مثبت است و هم می تواند جای کمی افسوس داشته باشد. چراکه زوج پژمان و سام باز هم قابلیت ساختن و قرار دریافت در موقعیت های بامزه را داشتند و باز هم می توانستند لحظات کمدی جالبی را خلق کنند.

اما از سویی ادامه پیدا نکردن بیشتر سریال خوب، بد، جلف سبب شد تا این سریال در اوج و بدون این که ملال آور شود و از فرم خوبش بیافتد، به پایان برسد و پیمان قاسم خانی یکی دیگر از بهترین شخصیت هایش؛ یعنی شخصیت پژمان جمشیدی را به پایان راهش برساند و در تاریخ آثار کمدی سینما و تلوزیون ثبت کند. شخصیتی که در کنار سام درخشانی یکی از درخشان ترین زوج های کمدی ایرانی را شکل دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1289

به "خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، قسمت سیزدهم؛ ماجرا های پژمان و سام به خاتمه می رسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، قسمت سیزدهم؛ ماجرا های پژمان و سام به خاتمه می رسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید