دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد

به گزارش کوه سفید، شرکت های دیوید بکام در سال گذشته در مجموع ضرر اقتصادی داشتند. دلیل اصلی این زیان، برند مد ویکتوریا بکام بوده است.

دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، این زن و شوهر در سال گذشته پس از کسر اقتصادیات 5/1 میلیون پوند زیان داده اند. این در حالی است که آنها 4 سال پیش 31 میلیون پوند سود کسب نموده بودند.

با وجود این ضرر، دیوید و ویکتوریا به خودشان بیش از 7 میلیون پوند سود سهام دادند. به این ترتیب آنها از سال 2014 تا به امروز 51 میلیون پوند سود سهام به دست آورده اند.

شرکت ویکتوریا بکام 10 سال پیش تأسیس شده و تا به امروز 7/34 میلیون پوند ضرر نموده است. این زیان ها را دیوید بکام مرتباً جبران نموده است.

سال گذشته زیان شرکت ویکتوریا بکام به 3/12 میلیون پوند افزایش یافت، چراکه لباس های 2هزار پوندی و کیف های هزار پوندی او فروش نرفت.

در سال های اخیر این دو نفر از حق پخش تصویر دیوید بکام سود خوبی داشته اند، اما شرکت او که DB Ventures نام دارد، سال گذشته دچار مشکل شده است.

جدیدترین آماری که منتشر شده نشان می دهد این دو نفر از نظر درآمد اقتصادی اوضاع مساعدی نداشته اند. البته گفته می گردد ثروت این دو نفر با هم 355 میلیون پوند است.

این زیان ها باعث شده بعضی به این نتیجه برسند که محبوبیت این دو نفر در دنیا رو به کاهش است. یک متخصص صنعت می گوید: حق پخش تصویر او رو به افول است. او 44 سال دارد و سودی که از راه حق پخش تصویر او به دست می آید دارد کم می گردد. اگر شرکت ویکتوریا که در عرصه مد فعال است بتواند یک سال سودآور باشد، من تعجب خواهم کرد. سرمایه گذاران روی شرکت ویکتوریا بسیار سرسخت و جدی هستند و می خواهند به سود برسند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 303

به "دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید