دعوت انتاریو از 115 متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش

به گزارش کوه سفید، استان انتاریوی کانادا جدیدترین پذیرش خود را در تاریخ بیست و یکم جولای 2021 برگزار نموده و طی آن متقاضیان دوزبانه (مسلط به انگلیسی و فرانسه) را دعوت نموده است.

دعوت انتاریو از 115 متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش

این چهارمین پذیرش PNP انتاریو در امسال میلادی است که متقاضیان فرانسوی زبان اکسپرس انتری را هدف گرفته است. اولین پذیرش FSSW طی امسال در 13 ژانویه و دومین پذیرش در 3 مارس برگزار گردید. بدین ترتیب تا به اینجای سال 2021 استان انتاریوی کانادا به وسیله برنامه مهاجرتی French-Speaking Skilled Worker مجموعا برای 489 متقاضی اکسپرس انتری اعلانیه تمایل یا Notification of Interest صادر نموده است.

متقاضیان منتخب می توانند به وسیله Express Entry French-Speaking Skilled Worker (FSSW) به کانادا مهاجرت کنند. متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین 461 تا 467 بوده است.

برنامه مهاجرتی Express Entry French-Speaking Skilled Worker (FSSW) یک برنامه مهاجرت استانی تقویت شده یا هماهنگ با اکسپرس انتری است. متقاضبانی که طی این پذیرش انتخاب شده اند پروفایل اکسپرس انتری خود را بین 4 می 2020 تا 4 می 2021 ایجاد نموده بوده اند.

در صورتی که متقاضیان از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت اتوماتیک 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در خصوص هر فردی که از طرف یکی از برنامه های مهاجرت استانی انتخاب گردد صدق می نماید.

انتاریو سال گذشته میلادی به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی مجموعا از 6,716 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

شرایط اسکیلد ورکر فدرال فرانسوی زبان - FSSW

اولین گام بعد از دریافت دعوتامه این است که ببینید واجد شرایط هستید یا خیر چرا که دریافت دعوتنامه به تنهایی ضمانتی برای انتخاب شما نیست. به طور کلی باید واجد شرایط دسته تجربه کانادایی - Canadian Experience Class - یا اسکیلد ورکر فدرال - Federal Skilled Worker - باشید. شرایط خاص بسته به این دارد که کدام برنامه مهاجرت استانی یا PNP شرایط شما را ارزیابی می نماید.

بعلاوه باید در زبان فرانسه حداقل نمره CLB 7 و در زبان انگلیسی حداقل نمره CLB 6 داشته باشید. از جمله شرایط دیگر این است که برنامه مهاجرت استانی انتاریو از شما می خواهد که منابع اقتصادی خود را برای تامین هزینه های اسکان در انتاریو ارائه کنید.

اکسپرس انتری چیست؟

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

مزیت مهاجرت به کانادا به وسیله انتخاب استانی - PNP

در کنار اکسپرس انتری، برنامه های مهاجرت استانی یا PNP هستند که به استان های کانادا اجازه می دهند تا آندسته از متقاضیان مهاجرت به کانادا را که برای تامین احتیاج بازار کار گزینه مناسبی هستند انتخاب کنند. انتخاب شدن از طرف استان باعث می گردد که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب کند. امتقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت دعوتنامه یا Invitation to Apply در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1603

به "دعوت انتاریو از 115 متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت انتاریو از 115 متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید