ایا برای اخذ ویزای کانادا راهنمایی نیاز دارید؟

به گزارش کوه سفید، ویزا مدرکی می باشد که همراه با گذرنامه فرد می باشد و نشان دهنده آن است که یکی از نمایندگان دولتی در آن کشور در کنسولگری یا سفارتخانه درخواست ویزا برای ورود به کشور مقصد را مورد آنالیز قرار میدهند و تشخیص میدهند که درخواست کننده شرایط مربوطه را دارا می باشد که وارد کشور مقصد گردد یا خیر .

ایا برای اخذ ویزای کانادا راهنمایی نیاز دارید؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

ویزا در بدو ورود به یک کشور نشان میدهد که هدف شما از سفر چیست و قصد دارد به چه مدت در آن کشور اقامت داشته باشید .

انواع ویزای کانادا عبارتند از : ویزای توریستی ، ویزای دیداری ، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای تجاری ، ویزای اقامت و ویزای دائم …نمایید .

همانطور که میدانید هر سال بیش از 130 هزار دانشجو و دانش آموز در سراسر دنیا به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت مینمایند . ویزای تحصیلی سندی است که به واسطه آن میتوانند به مدت محدود و در دانشکده های تعیین با رشته تحصیلی مشخص تحصیل نمایند .

اجازه تحصیل در شرایط زیر احتیاج نمیابشد :

1- برای تحصیل در مدت زیر 6 ماه

2- بچه هایی که والدین آن ها اقامت قانونی در کشور کانادا دارند .

3- خانواده یا کارمندان سفارتخانه در کشور کانادا

ویزای توریستی کانادا ، در آغاز میخواهیم یک تعریفی از توریست داشته باشیم توریست کسی است که تابعیت کشور کانادا را ندارد و قصد دارد به صورت قانونی از کشور کانادا دیدن فرماید . کشور کانادا هرساله بیش از سی و پنج میلیون بازدید نماینده را میزبانی میکند که با ویزاهای غیراقامتی وارد این کشور میشوند . TRV یا همان Temporary Resident Visa (ویزای موقت) مدرکی است که برای متقاضی بازدید نماینده از سوی کشور کانادا صادر میشود .

ویزای کشور کانادا به دو صورت صادر میشود : Singel , Multiple

ویزای Singel ویزایی می باشد که شما تنها یکبار اجازه ورود به کشور مقصد را میدهد .

ویزای Multiple ویزایی می باشد که مسافر به دفعات در مدت زمان ویزا میتواند به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشد .

شرکت ایران کانادا با ارائه خدمات ویزا به مشتریان خود توانسته بیش از هزاران ویزا پیروز در 4 سال اخیر را داشته باشد . اخذ ویزای کانادا ، یکی از اصلی ترین خدماتی می باشد که این شرکت ارائه میدهد که با استفاده از نیروهای مجرب خود در کنار مشتریان خود تا رسیدن به مقصد همراه شما میباشد . تمامی ویزای اخذ شده توسط شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد . بخاطر داشته باشید که در یک کشور دیگر ، پاسپورت و ویزا به منزله کارت شناسایی شما می باشد و نمایانگر این است که شما به صورت قانونی وارد خاک آن کشور شده اید . در نگهداری پاسپورت خود کوشا باشید . پیشنهاد میشود از تمامی صفحات پاسپورت و گذرنامه کپی به همراه داشته باشید تا در صورت مفقود شدن در کشور مقصد از آن ها استفاده نمایید .

منبع: مجله سفر
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 260

به "ایا برای اخذ ویزای کانادا راهنمایی نیاز دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایا برای اخذ ویزای کانادا راهنمایی نیاز دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید