روحانی: حضور در المپیک هم حق پورشیب بود، هم گنج زاده، نتایج روسیه در قهرمانی اروپا خوب بود

به گزارش کوه سفید، سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: حضور در المپیک توکیو حق پورشیب و گنج زاده بود و هر دو نیز کوشش و زحمت کشیدند اما در نهایت قرعه به نام سجاد افتاد.

روحانی: حضور در المپیک هم حق پورشیب بود، هم گنج زاده، نتایج روسیه در قهرمانی اروپا خوب بود

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

حسین روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد ملی پوشان روسیه در قهرمانی اروپا گفت: خدا را شکر تیم ملی کاراته روسیه نتیجه خوبی در اروپا گرفت. تا جایی که می دانم روس ها در 10،12 سال اخیر دو فینالیست در یک دوره نداشتند. در دوره گذشته آنها تنها یک مدال طلا در وزن 60- کیلوگرم گرفته بودند و صندلی در خور توجهی نیز در بخش تیمی نداشتند اما در مسابقات سال جاری با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به صورت مشترک با اوکراین در صندلی ششم قرار گرفتیم. در مجموع نتیجه ما خوب بود هر چند که انتظار بیشتری داشتم، اما بازیکن 61 کیلوگرم بانوان خود را نتوانستیم به مسابقات بیاوریم.

وی با اشاره به مسائل این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا گفت: در بحث سازماندهی و سفر به کرواسی شرایط خوبی نداشتیم و شب مسابقه رسیدیم. متاسفانه بچه های ما استراحت کافی نداشتیم و به همین دلیل در روز اول خوب نبودیم، اما در روز دوم نفرات ما عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در مورد تاثیر برگزاری اردو با چند بازیکن ایرانی قبل از مسابقات قهرمانی اروپا گفت: طبیعتاً حضور بازیکنان ایرانی خیلی بود اما خیلی زودتر خواهان تمرین با بازیکن ایرانی بودیم که به دلایلی امکان پذیر نشد. ما تنها دو روز توانستیم قبل از مسابقات قهرمانی اروپا با بازیکنان ایرانی تمرین کنیم و اعتقاد داشتم این اردو بیشتر از جنبه فنی از لحاظ روانی به ما یاری کرد. با این وجود از بچه هایی که به روسیه آمدند و فدراسیون کاراته بابت همکاری در اعزام این نفرات تشکر می کنم.

روحانی در مورد اینکه روسیه شانسی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات پاریس خواهد داشت، گفت: حتی اگر شانسی نیز نداشته باشیم، کسی هستم که امیدوار هستم تا بتوانم نتیجه بگیرم. ورزش کاراته ورزش رقابتی است و با اطمینان نمی توان از چیزی صحبت کرد. با این حال تمام انرژی و کوشش خود را برای کسب سهمیه خواهیم داشت، البته مسابقات پاریس، مسابقات سختی خواهد و همه کشورها با دیدگاه ما و کسب سهمیه حاضر خواهند شد. امیدوارم در بحث داوری تیم روسیه دچار مشکل نشود و در این خصوص با فدراسیون روسیه نیز موضوع را پیگری کردم. ما به دلیل عدم داشتن داور در مسابقات عظیم لطمات زیادی دیدیم.

وی در مورد رقابت طولانی پورشیب و گنج زاده که در نهایت منجر به المپیکی شدن گنج زاده شد، گفت: صادقانه بخواهم بگویم هر دو این عزیزان کوشش و زحمت کشیدند و حق هر دو نفرشان حضور در المپیک بود. پورشیب برای کسب سهمیه خیلی کوشش کرد و از تمام وجود خود گذاشت و کاری که باید می کرد را انجام داد اما قوانین فدراسیون جهانی به گونه ای بود که قرعه به نام سجاد بیفتد. سجاد نیز در وزن خود بهترین بود و حالا باید همه یاری کنیم تا نه تنها او بلکه همه نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی در توکیو داشته باشند. برای امیر مهدی زاده نیز در مسابقات کسب سهمیه پاریس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تیم ملی بانوان و مردان در المپیک بهترین نتیجه را به دست بیاورد. اعتقاد دارم همواره باید برای دیگران خوب بخواهیم تا برای خودمان اتفاقات خوبی بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1366

به "روحانی: حضور در المپیک هم حق پورشیب بود، هم گنج زاده، نتایج روسیه در قهرمانی اروپا خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: حضور در المپیک هم حق پورشیب بود، هم گنج زاده، نتایج روسیه در قهرمانی اروپا خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید