رکوردهایی که در شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان ثبت شد، از زخم دی ماریا به رئال تا فاجعه کهکشانی ها

به گزارش کوه سفید، در دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رکوردهایی جدید به ثبت رسید.

رکوردهایی که در شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان ثبت شد، از زخم دی ماریا به رئال تا فاجعه کهکشانی ها

به گزارش خبرنگاران، چهارشنبه شب در هشت بازی شب دوم از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه رکورد مهم به ثبت رسید که یکی از آنها توسط آنخل دی ماریا بال آرژانتینی پاری سن ژرمن در بازی خانگی این تیم مقابل رئال مادرید رقم خورد. دی ماریا دو گل اول برد 3 بر صفر پاریسی ها را با باز کردن دروازه تیم سابقش انجام داد. این بازیکن 31 ساله با این گل ها، به تنها سومین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در یک بازی مقابل رئال مادرید یا بارسلونا دو گل می زند. پیش از این تنها بازیکنانی که این کار را نموده بودند ماریو ژادل مهاجم سابق تیم های پورتو، اسپورتینگ لیسبون و گالاتاسرای و آندری شوچنکو مهاجم سابق میلان بودند.

رکورد دیگری که دیشب به ثبت رسید توسط کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بود که با حضورش در این بازی شمار بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به 113 بازی افزایش داد و با شکستن رکورد تیری آنری، به بازیکن فرانسوی دارای بیشتری تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

باخت رئال مادرید در پارک دو پرنس نیز بدترین باخت این تیم با راهنمایی زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان اروپا بود. همچنین در این بازی رئال مادرید برای اولین بار از فصل 4-2003 نتوانست حتی یک بار در جریان یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا، دروازه بان تیم مقابل را محک بزند. علاوه بر این رئالی ها برای اولین بار از سال 2006 اولین بازی شان در لیگ قهرمانان اروپا را باختند. آخرین باری که این اتفاق برای کهکشانی ها رخ داد هم توسط یک تیم فرانسوی دیگر یعنی لیون بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 36

به "رکوردهایی که در شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان ثبت شد، از زخم دی ماریا به رئال تا فاجعه کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهایی که در شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان ثبت شد، از زخم دی ماریا به رئال تا فاجعه کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید