زوج زیر 23 سال روستایی - عبدی در تبریز؟

به گزارش کوه سفید، گفته می گردد احتمال نیمکت نشینی علیپور در بازی با ماشین سازی وجود دارد و او در ترکیب اصلی نخواهد بود. علیپور در هر 5 مسابقه لیگ فزونی پرسپولیس در ترکیب اصلی بود و تعویض هم نشد. او در این 450 دقیقه گلی نزد و دور از فرم خودش بود اما سؤال اینجاست که الان کالدرون به خاطر ضعف گلزنی و نمایش های ضعیفش می خواهد او را بیرون بگذارد یا مسأله استراحت دادن به این بازیکن است؟

زوج زیر 23 سال روستایی - عبدی در تبریز؟

در عین حال مسأله جونیور براندائو هم تبدیل به یک موضوع بغرنج در ترکیب پرسپولیس شده است هر چند بعضی می گویند بعید نیست کالدرون در تبریز باز هم به این برزیلی بی کیفیت میدان دهد و از او انتظار گلزنی داشته باشد. از سوی دیگر بعضی طرفداران پرسپولیس امیدوارند در روزهای افت علیپور و در شرایطی که از جونیور آبی گرم نمی گردد دو مهاجم جوان و زیر 23 سال خود را در ترکیب اصلی تیم شان ببینند.

کالدرون برای بازی با ماشین سازی هم مهدی عبدی هم امیر روستایی را در لیست قرار داده و احتمال بازی کردن هر دو مهاجم وجود دارد اما اینکه هر دو نفر از ابتدا کنار هم به میدان بروند یک حالت کاملاً ویژه و استثنایی است که البته احتمال اتفاق افتادنش زیاد نیست.

گفته می گردد بین این دو مهاجم جوان شانس بازی کردن مهدی عبدی در ترکیب اصلی بیشتر از روستایی است. لازم به ذکر است فصل قبل در تبریز و مقابل ماشین سازی برانکو به محمد امین اسدی دیگر مهاجم زیر 23 سال پرسپولیس میدان داد که این بازیکن پیروز به گلزنی هم شد اما یاری داور به اشتباه این گل را آفساید بیان کرد. همچنین سعید کریمی دیگر مهاجم جوان فصل قبل پرسپولیس در رشت گل پیروزی و صعود در جام حذفی مقابل سپیدرود را به ثمر رساند ولی حالا اسدی و کریمی جایی در تیم پرسپولیس ندارند و عبدی و روستایی می توانند نام شان را به عنوان گلزن در دفتر این مسابقه ثبت نمایند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 69

به "زوج زیر 23 سال روستایی - عبدی در تبریز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج زیر 23 سال روستایی - عبدی در تبریز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید