زیدان: بازی مان مقابل اینتر یک فینال است، کونته روی من تأثیر فراوانی گذاشت

به گزارش کوه سفید، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اهمیت مصاف خانگی شاگردانش با اینتر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در حد و اندازه یک فینال دانست.

زیدان: بازی مان مقابل اینتر یک فینال است، کونته روی من تأثیر فراوانی گذاشت

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی سه شنبه شب شاگردانش مقابل اینتر در استادیوم آلفردو دی استفانو گفت که انتظار یک بازی سخت را دارد و این بازی را به یک فینال تشبیه کرد.

نه رئال مادرید و نه اینتر هنوز در این فصل از لیگ قهرمانان پیروز به کسب پیروزی نشده اند و به ترتیب با یک و دو امتیاز در قعر و رده سوم جدول هستند. به همین دلیل نتیجه این بازی برای آنها به منظور حفظ شانس صعود به مرحله بعدی بسیار مهم است.

زین الدین زیدان درباره مصاف با تیم تحت راهنمایی هم تیمی سابقش در یوونتوس، به خبرنگاران گفت: اینتر تیم خوبی است، یک تیم فیزیکی که خوب فوتبال بازی می نماید. این هم یک بازی دیگر برای ماست که حکم یک فینال را دارد. این بازی سه امتیاز دارد و ما باید سعی کنیم که هر سه امتیاز را بگیریم. هر بازی برای ما یک فینال است. این را می دانیم، اما می خواهیم بدون فکر کردن به اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد، روی بازی تمرکز کنیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره ترکیب اصلی تیمش مقابل اینتر و اینکه آیا لوکا مودریچ در این بازی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت هم گفت: لوکا مودریچ برای ما بازیکن مهمی است. من اما روی همه بازیکنانم حساب می کنم. لوکا به کاری که باید انجام دهد واقف است و کارش را هم خوب انجام می دهد، اما طبق معمول برای یک مربی سخت ترین کار این است که به یک بازیکن در حد و اندازه مودریچ بگوید که باید چه کار کند. او به تیم ما انرژی می دهد.

زیدان در تمجید از همتای ایتالیایی اش در اینتر که سال ها در کنار او در یوونتوس بازی می کرد هم گفت: ما درباره یکدیگر صحبت نکردیم. به عنوان کاپیتان یوونتوس او برای تیم نقش بسیار مهمی داشت. پس طبیعی بود که سرمربی گردد و من هم از این اتفاق تعجب نکردم. رابطه من و کونته با هم خوب است. یادم هست یک بار برای ملاقاتش به تورین رفتم، همان زمانی که خودم هم داشتم مربی می شدم و او روی من تأثیر فراوانی گذاشت.

اینتر سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان رئال مادرید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 974

به "زیدان: بازی مان مقابل اینتر یک فینال است، کونته روی من تأثیر فراوانی گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بازی مان مقابل اینتر یک فینال است، کونته روی من تأثیر فراوانی گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید