ضرورت ارائه آموزش های مهارت آموزی از دوره ابتدایی به دانش آموزان

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از سیاست های دولت در حوزه آموزش و پرورش، الزام آموزش مهارت ها توسط دانش آموزان است و در این سال ها بر روی این مسئله ورود جدی داشته است.

ضرورت ارائه آموزش های مهارت آموزی از دوره ابتدایی به دانش آموزان

احمد برادران در آیین افتتاح مرکز یادگیری بر مسئله مهارت آموزی تاکید و اضافه کرد: در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر روی آموزش یک مهارت توسط دانش آموزان نیز تاکید بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی ثبیت یادگیری را در داشتن مهارت ضروری دانست و توضیح داد: این مهارت شامل حوزه های مختلف به ویژه زندگی است که البته ضرورت مهارت آموزی با توجه به احتیاج مناطق هم بیش از پیش احساس می گردد.

وی اظهار کرد: فقط با وجود معادلاتی همچون محفوظات نمی توان در راستا علم اندوزی قدم برداشت زیرا در حال حاضر آموزش مهارت ها در اولویت واقع شده است نه داشتن مدرک.

برادران گفت: در سالهای اخیر تسهیلات ارزان قیمت و اشتغالزا نیز به کسانی که در راستا مهارت آموزی حوزه های مختلف قدم برداشته اند اعطا شده که ماحصل این اقدامات ایجاد مهارت برای تمامی اقشار جامعه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1057

به "ضرورت ارائه آموزش های مهارت آموزی از دوره ابتدایی به دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ارائه آموزش های مهارت آموزی از دوره ابتدایی به دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید