عابدینی: امیدوارم نسل تازه خاطرات خوش والیبالی مردم را زنده کند

به گزارش کوه سفید، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوانگرایی در این تیم گفت: امیدوارم نسل نو خاطرات خوش والیبالی مردم را دوباره زنده کند.

عابدینی: امیدوارم نسل تازه خاطرات خوش والیبالی مردم را زنده کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا عابدینی امروز (چهارشنبه یازدهم خرداد) و قبل از رویارویی تیم ملی ایران با صربستان، درباره تمرینات برگزار شده گفت: خوشبختانه تا کنون همه چیز طبق برنامه و خوب پیشرفته است و در صربستان چهار نوبت تمرین بدنسازی و توپی داشتیم.

وی با اشاره به آب و هوا شرجی شهر بلگراد، توضیح داد: این موضوع کمی بازیکنان را اذیت می نماید چون بیشتر تعرق دارند، اما مهم نیست و باید در تمرینات و دو مسابقه تدارکاتی برای هماهنگی بیشتر تیمی کوشش کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال درباره شناخت از تیم صربستان نیز گفت: در بین بازیکنان تیم ملی ایران شاید میلاد عبادی پور و امیرحسین توخته کمی بازیکنان این تیم را بشناسند. فکر می کنم شناخت صربستان از تیم ایران خیلی بیشتر است زیرا کادر فنی این تیم به ویژه ایگور کولاکوویچ قبلا در ایران بوده و با والیبال کشورمان به خوبی آشنایی دارد.

وی که تجربه همراهی نسل گذشته والیبال ایران را نیز در پفراینده کاری خود دارد، درباره نسل نو والیبال ایران گفت: افتخاری است که در کنار نسل قبلی کار کردم و خیلی چیزها از آن ها یاد گرفتم. نسل نو هم پرانگیزه و با انرژی است و در کوشش برای اثبات توانایی خودشان هستند. امیدوارم در مجموع اتفاقاتی رقم بخورد تا مردم خاطرات خوشی که از والیبال دارند، دوباره زنده گردد.

بازیکن تیم ملی درباره پیش بینی نتیجه مسابقه با صربستان هم گفت: مهم برد و باخت نیست، بلکه اجرای تاکتیک ها و تکنیک ها مدنظر کادر فنی است، اما شاید سه بر صفر برنده شدیم.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19 و 45 دقیقه عصر امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در نخستین ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز خود به مصاف تیم ملی صربستان می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1767

به "عابدینی: امیدوارم نسل تازه خاطرات خوش والیبالی مردم را زنده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی: امیدوارم نسل تازه خاطرات خوش والیبالی مردم را زنده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید