عرضه بلندمدت ال ان جی روسیه به چین

به گزارش کوه سفید، روسیه قراردادی بلندمدت برای عرضه گاز طبیعی مایع شده به چین امضا کرد.

عرضه بلندمدت ال ان جی روسیه به چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، شرکت نواتک، عظیم ترین تولیدکننده مستقل گاز روسیه، با یکی از شریکان چینی خود قراردادی بلندمدت برای عرضه گاز طبیعی مایع شده (ال ان جی) امضا نموده است تا حضور خود را در منطقه رو به رشد آسیا-اقیانوسیه گسترش دهد.

بر اساس قراردادی که نواتک با شرکت چینی گروه شنرجی امضا نموده است، این شرکت روس در مدت 15 سال بیش از 3 میلیون تن گاز طبیعی مایع را به پایانه های چین می فرستد.

لئونید میخلستون، مدیرعامل شرکت نواتک در بیانیه ای اعلام نمود: راهبرد تجاری ال ان جی ما تنوع بخشیدن به مشتریانمان و هدف قرار دادن مصرف کنندگان در منطقه رو به رشد آسیا-اقیانوسیه است. بازار چین از مناطق کلیدی در راهبرد بازاریابی ال ان جی ماست و قصد داریم عرضه این محصول را به این کشور بیش از پیش افزایش دهیم.

آرکتیک ال ان جی 2 دومین پروژه عظیم ال ان جی روسیه در قطب شمال است که شامل ساخت سه بخش مایع سازی گاز با ظرفیت مجموع سالانه 19 میلیون و 800 هزار تن می گردد. این پروژه توانسته چند سرمایه گذار خارجی از جمله شرکت های سی ان اواوسی و سی ان پی سی چین، شرکت توتال فرانسه و کنسرسیومی از شرکت میتسوئی و جاگمک ژاپن را جذب کند. سهم هرکدام از این شرکت ها در این پروژه 10 درصد است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1220

به "عرضه بلندمدت ال ان جی روسیه به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بلندمدت ال ان جی روسیه به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید