عزیزی خادم به مجلس دعوت می گردد

به گزارش کوه سفید، مهدی فروردین به انتقاد از حرف های چند وقت اخیر شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال پرداخت.

عزیزی خادم به مجلس دعوت می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اظهارات شهاب الدین عزیزی خادم در برنامه زنده تلویزیونی واکنش ها و نقدها زیادی را به همراه داشت و به همین دلیل قرار است رئیس فدراسیون فوتبال برای ادای پاره ای از توضیحات، در جلسه ای با حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حاضر گردد.

محمدمهدی فروردین در این خصوص گفت: قرار است از شهاب الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به بعضی ابهامات پاسخ بدهند.

رئیس فراکسیون ورزش در پاسخ به این سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس که آیا این جلسه به خاطر اظهارات عزیزی خادم پیرامون مسائلی که گفته می گردد به علوم غریبه مربوط است برگزار می گردد، گفت:

این موضوع دوم است. موضوع اصلی بحث VAR و اظهاراتی است که عزیزی خادم و رفیعی در برنامه فوتبال برتر مطرح کردند. این صحبت ها هم به شأن داوران فوتبال کشور و هم به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد. موضوعی که او به زبان آورد و بیان کرد کشور در 20 سال نتوانسته یک جوراب وارد کند به نوعی خوراک برای بیگانه هاست. این مساله قابل پیگرد است و باید جواب بدهد که چرا چنین صحبتی کرد.

عزیزی خادم توضیح داد:

در خصوص ادبیاتی که بعد از هر بازی استفاده می نماید و مصاحبه هایی که هیچ سنخیتی با مسائل فنی فوتبال ندارند، باید بازیکنان و کادر فنی تیم در خصوص زحمات شان ادعا نمایند. امروز در ورزش هرکس بیشتر روی مسائل فنی مانند تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی تمرکز کند پیروز است. نباید به مسائلی که امروز بیشتر جنبه خرافات دارد بپردازیم و از زحمات بازیکنانی که اغلب لژیونر هستند غافل باشیم. اینکه بخواهیم به جای موضوعات فنی خودمان را به مسائلی وصل کنیم که نگاه مردم را عوض و آن ها را دچار نگرانی می نماید، توهین به فرهنگ و روحیه جوانمردی ورزش است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1538

به "عزیزی خادم به مجلس دعوت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم به مجلس دعوت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید