فرهاد مجیدی: فعلاً سربازها را نداریم

به گزارش کوه سفید، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: چندین بازی فجر را دیده ایم و باید بگویم می توانسته است رتبه بهتری در جدول داشته باشد. نه تنها بازی فردا، بلکه 12 بازی به جامانده از حساسیت ویژه و مشخص نماینده برخوردار است. با بازیکنان صحبت کردیم و تنها فاکتور برای فزونی ما این است که آنها با تمرکز وارد زمین شده و هر سه امتیاز بازی را کسب نمایند.

فرهاد مجیدی: فعلاً سربازها را نداریم

وی در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: وریا غفوری در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است. محمد دانشگر مصدومیت جزئی دارد و ابوالفضل جلالی هم دچار سرماخوردگی شده است و باید در تمرین امروز ببینیم به بازی فردا می رسند یا نه. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را نیز با اعلام باشگاه فعلاً در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره استفاده از عزیزبک آمانوف در ترکیب اصلی آبی پوشان در ملاقات با تراکتور تبریز گفت: در خصوص مسائل فنی خیلی نمی توانم شرح دهم. قبلاً گفتم آمانوف بازیکن بسیار باکیفیتی است و می تواند به ما یاری کند. در بازی فردا از او استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به فرایند رو به رشد خود ادامه دهد.

تیم فوتبال استقلال با 44 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است. این تیم در 18 هفته اخیر تنها شش گل دریافت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1731

به "فرهاد مجیدی: فعلاً سربازها را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: فعلاً سربازها را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید