قربان ولیئی دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر فجر شد

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، قربان ولیئی (شاعر و مدرس دانشگاه) را به عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب کرد.

قربان ولیئی دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر فجر شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن حکم آقای محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

نظر به مراتب ذی قیمت ادبی و تجربه گران سنگ جناب عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران در اجرای وظایفی که در آیین نامه جشنواره آمده است پیروز و مؤید باشید.

قربان ولیئی، شاعر و دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و درحال حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.

از او که سابقه دریافت جایزه کتاب سال و کتاب فصل را نیز در کارنامه خود دارد آثاری، چون موسیقی نواحی جان، ترنم داوودی سکوت، با دو چشم دچار یکتایی، زیارت نامه روح و جوان شدن جاودانگی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1725

به "قربان ولیئی دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر فجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربان ولیئی دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر فجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید