قطر ادعای آمریکایی ها در مورد میزبانی جام جهانی را رد کرد

به گزارش کوه سفید، کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر در بیانیه ای ادعای مطرح شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا را در کسب میزبانی جام جهانی رد کرد.

قطر ادعای آمریکایی ها در مورد میزبانی جام جهانی را رد کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، وزارت دادگستری آمریکا در ادعایی اعلام نموده بود که بعضی تخلفات از سوی قطر در کسب میزبانی جام جهانی فوتبال برای سال 2022 رقم خورده است. با این حال کمیته عالی تحویل و میراث جام جهانی قطر در بیانیه ای کوتاه به این ادعا پاسخ داد. این بیانیه به توضیح زیر است:

کمیته عالی تحویل و میراث قطر (SC) ادعاهای موجود مربوط به فرایند برگزاری مناقصه جام جهانی فوتبال را که در پفراینده های دادگاهی در 6 آوریل 2020 (18 فروردین 99) در ایالات متحده منتشر شده است، تکذیب می نماید.

علیرغم سال ها ادعای دروغین، هیچ وقت شواهدی مبنی بر اینکه قطر میزبانی جام جهانی 2022 را به شکل غیر اخلاقی یا خلاف قوانین پیشنهادی فیفا کسب نموده باشد، ارائه نشده است.

کمیته برگزاری جام جهانی اعلام می نماید که به طور جدی تمام قوانین و مقررات مربوط به فرایند مناقصه جام جهانی 2018، 2022 را رعایت نموده است. هرگونه ادعایی خلاف این مسئله بی اساس بوده و به شدت مورد اعتراض قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 512

به "قطر ادعای آمریکایی ها در مورد میزبانی جام جهانی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر ادعای آمریکایی ها در مورد میزبانی جام جهانی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید