لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران خارجی به روسیه، روحانی به مسکو بازمی شود

به گزارش کوه سفید، با لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه که ساعاتی پیش اعلام شد، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه پس از 80 روز بزودی راهی این کشور خواهد شد.

لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران خارجی به روسیه، روحانی به مسکو بازمی شود

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، در پی تصمیم دولت روسیه برای مبارزه با شیوع کرونا، اتباع بعضی کشورها از جمله ایران اجازه ورود به این کشور را نداشتند.

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه نیز که اسفندماه سال گذشته به همراه تیمش راهی رقابت های لیگ جهانی اتریش شده بود، علی رغم دوری 3 ماهه از ایران اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد و پس از آن با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه راهی استونی شد اما در نهایت پس از 2 ماه حضور در استونی، چند روز پیش ناگزیر شد به ایران بازگردد تا به محض مهیا شدن شرایط راهی روسیه گردد.

اما خبرگزاری تاس روسیه ساعاتی پیش خاطرنشان کرد ممنوعیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به این کشور لغو شده و این افراد پس از ورود به روسیه باید به مدت 14 روز در قرنطینه بمانند.

حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در مصاحبه با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: با این تصمیم دولت روسیه فورا اقدامات لازم را با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه برای بازگشت به این کشور انجام خواهم داد تا هر چه سریعتر راهی روسیه شوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 685

به "لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران خارجی به روسیه، روحانی به مسکو بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران خارجی به روسیه، روحانی به مسکو بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید