پولی که آل کثیر از سپاهان گرفته نوش جانش ؛ کم کاری نکرد ، پرسپولیس سوگلی وزارت ورزش نیست اما ...

به گزارش کوه سفید، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظر من باشگاه استقلال ضعف مدیریتی شدیدی دارد و برخی هم دخالت می نمایند و نمی گذارند خود مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند. در این چند سال پرسپولیس و استقلال سریع مدیریت را عوض می نمایند.

پولی که آل کثیر از سپاهان گرفته نوش جانش ؛ کم کاری نکرد ، پرسپولیس سوگلی وزارت ورزش نیست اما ...

به گزارش خبرنگاران، ناصر ابراهیمی در مورد شرایط نقل وانتقالات پرسپولیس گفت: خداراشکر بازیکنان خوبی در فصل نقل وانتقالات جذب پرسپولیس شد ولی زود است بخواهیم در مورد بازیکنان تازه تیم نظر بدهیم . چون این بازیکنانی هنوز بازی ننموده اند و نمی توانیم آنها را قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: البته مدیران پرسپولیس با بازیکنان باتجربه ای قرارداد بسته اند و آنها می توانند عصای دست یحیی گل محمدی در طول فصل باشند. در مورد خط حمله هم به تازگی شهاب زاهدی به پرسپولیس آمده و بازیکنی باهوش و باکیفیت است که می تواند در امر گلزنی به تیم یاری کند.

مربی اسبق پرسپولیس گفت: به جز زاهدی، عبدی هم یکی دیگر از مهاجمان پرسپولیس است؛ اما یحیی باید یک مهاجم دیگر که سرزن و شوت زن باشد جذب کند تا بتواند مشکل گلزنی این تیم حل گردد.

ابراهیمی درباره نبود بازیکن باکیفیت در فوتبال ایران عنوان نمود: متاسفانه هر روز فوتبال ایران در حال افت است. الان همه تیم های لیگ رجحان از سایر تیم ها یا بازیکن خارجی جذب می نمایند ولی اصلا از بازیکنان آموزشگاه باشگاه خودشان استفاده نمی نمایند. چون می ترسند با بازیکنان بی تجربه نتیجه کسب ننمایند. همین موضوع باعث شده است در پی بازیکن های پا به سن گذاشته باشگاه های دیگر باشند.

وی درباره اینکه پیشکسوتان استقلال معتقد هستند وزارت ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری می نماید، یادآور شد: اصلا چنین چیزی نیست و این دو تیم تحت پوشش دولت هستند. به نظر من استقلال ضعف مدیریتی شدیدی دارد و بعضی افراد هم در مدیریت این باشگاه دخالت می نمایند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی گذارند خود مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد و در این چند سال هم پرسپولیس و هم استقلال به طور مداوم مدیران شان تغییر نموده است. تا یک مدیری با شرایط باشگاه آشنایی پیدا می نماید سریع او را عزل و یک جایگزین برای او پیدا می نمایند. ولی در اروپا چنین چیزی رخ نمی دهد. متاسفانه بیشترین عمر مدیریت در استقلال و پرسپولیس 3 سال است.

وی در مورد جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس گفت: عمر بازیگری هر فوتبالیستی حدودا 10 سال است و با توجه به شرایط موجود خودشان یا خانواده شان مجبور هستند تصمیماتی برای آینده بگیرند که شاید به مذاق طرفداران خوش نیاید. البته آل کثیر اصلا کم لطفی نکرد و پولی که از سپاهان گرفته هم نوش جانش و امیدوارم در تیم تازهش پیروز باشد.

ابراهیمی در مورد شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان نمود: باشگاه های حوزه خلیج فارس هزینه های خیلی زیادی می نمایند و قطعا شرایط پرسولیس سخت خواهد بود. چون هر سالی که می گذرد تیم های آسیایی قدرتمندتر می شوند. شما ببینید تیم های عربستانی چه بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته اند.

وی اضافه کرد: خداراشکر مدیران باشگاه بازیکنانی را گرفتند که تجربه کافی در این مسابقات دارند. اگر بازیکنان پرسپولیس با آمادگی خوب به آسیا بروند قطعا برترین نتیجه را خواهند گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1953

به "پولی که آل کثیر از سپاهان گرفته نوش جانش ؛ کم کاری نکرد ، پرسپولیس سوگلی وزارت ورزش نیست اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولی که آل کثیر از سپاهان گرفته نوش جانش ؛ کم کاری نکرد ، پرسپولیس سوگلی وزارت ورزش نیست اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید